Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارتخانه آموزش و پرورش در پاسخ به نامه و پیگیری های مفتح درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته گفته که پاداش تمامی بازنشستگان مشمول در اول و آخر شهریور طی دو قسط پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مدت ها است که بازنشستگان فرهنگی از آن که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده اند گلایه مند هستند و این مطلب را به ویژه از سوی نماینده مردم تویسرکان در مجلس پیگیر شدند تا مفتح گلایه مندی آنان را به گوش وزارتخانه متولی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: بارها و بارها فرهنگیان عزیز بازنشسته با بنده درباره عدم پرداخت پاداش پایان خدمت خود گلایه کرده بودند و این گلایه مندی ها مترتب به گوش وزارتخانه می رسید.
وی اظهار کرد: این پاداش برای بسیاری از بازنشستگان می تواند گره گشا باشد، برخی از آنان ابراز می کردند که هنوز صاحب خانه نشده اند و برخی دیگر برای هزینه ازدواج فرزندان خود درمانده اند و این پاداش هرچند کم باشد می تواند بخشی از هزینه های خانواده هایشان را در شرایط اقتصادی کنونی تأمین کند.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: بالاخره پس از پیگیری حضوری و هم به صورت کتبی امروز حسینی سرپرست وزارتخانه آموزش و پرورش قول مساعد و دستور لازم را برای پرداخت این پاداش داد.

 

به گزارش عصر همدان؛ در بخشی از نامه بخشی از نامه مفتح به سرپرست وزارتخانه آموزش و پرورش آمده که پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان عزیز بازنشسته، یکی از مهمترین درخواست های این عزیزان است که بیش از سه دهه از عمرشان را در بهترین سال های آن، صرف آموزش فرزندان این میهن اسلامی کرده اند.

با تأکید مجدد بر این خواسته بحق، خواهشمند است ترتیبی اتخاذ نمایید تا نسبت به پرداخت آن در اسرع وقت ممکن به ویژه در شهرستان تویسرکان اقدام شود.

همچنین حسینی سرپرست وزارت آموزش و پروش هم در پاسخ ذیل نامه مفتح نماینده مردم تویسرکان عنوان کرده که جناب آقای دکتر مفتح تمامی بازنشستگان مشمول در اول و آخر شهریور طی دو قسط پرداخت می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، گلایه از نیمه تمام ماندن طرح لوله گذاری فاضلاب در شهرک بهاران تفت، وضعیت نامناسب یک پل در مسیر اشکذر - طبس، گلایه‌ی شهروند بهابادی از زمینی رهاشده که محل رهاسازی زباله‌ها شده و گلایه از تخریب جدولی که حادثه ساز شده را در بسته‌ی شهروند خبرنگار ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir