Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@13:24:40 GMT

حضور مؤثر بانک رفاه در نمایشگاه الکامپ

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۷۲۳۳

  به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، از آنجا که بانک رفاه همواره دغدغه مشتری محوری داشته است سعی کرده بهترین خدمات الکترونیکی را برای بهره برداری مشتریانش فراهم کند به طوری که موبایل بانک، رفاه پرداخت، تبلت بانک، همراه بانک رفاه، سامانه اطلاع رسانی پیام کوتاه، رمز یکبار مصرف موبایلی و اپلیکیشن موبایلی همراه بانک رفاه از جمله مهم ترین خدماتی است که این بانک در راستای مشتری محوری در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت انواع قبوض و پرداخت اقساط از طریق کارت های شتابی، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت مستقیم قبوض همراه اول و پرداخت حق بیمه با کارت شتابی از دیگر خدماتی است که به دارندگان حساب در بانک رفاه عرضه می شود.
این در حالی است که بانک رفاه در بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضوری قدرتمندانه داشت به گونه ای که غرفه بانک رفاه از نخستین روز برپایی نمایشگاه با استقبال پرشور مخاطبان همراه بود و ارائه انواع سرویس‌های مبتنی بر مشتری محوری از مهمترین اهداف حضور بانک رفاه در نمایشگاه الکامپ بود.
بانک رفاه با دارا بودن کامل‌ترین سبد محصولات متنوع در سیستم بانکی، پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بود به گونه‌ای که این بانک از معدود بانک‌هایی است که در یک نمایشگاه تخصصی غیر از بانک و بیمه حضور یافته که نشان از توجه مدیران بانک به ارائه فناوری‌های نوین دارد.
لازم به ذکر است، گواهی دیجیتال، پرداخت شناسه دار و پرداخت وجه بدون کارت از طریق کد اختصاصی از دیگر خدمات الکترونیکی بانک رفاه به شمار می آید که مجموعه این خدمات در کنار استعلام پرداخت قبوض، استعلام اصالت ضمانت نامه ها، دریافت شماره کارت تسهیلات و نیز مشاهده گواهی تمکن مالی باعت شده تا مشتریان بانک رفاه با خیالی آسوده انواع خدمات نوین بانکی را از بانکی که در آن حساب دارند دریافت کنند.  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیهید عطریان نزاجا گفت: در این نمایشگاه گوشه‌ای از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسبلامی ایران در معرض دید قرار گرفته است.
سرهنگ قربانی افزود: در این نمایشگاه انواع سلاح‌های سبک و سنگین، دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل برپایی اجلاسیه شهدای ارتش استان واقع در سالن آموزش و پرورش دایر است.
اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با حضور فرمانده کل ارتش در گچساران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی