Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کارشناس مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز روز دوشنبه اعلام کرد: بر اساس دستور دادیار واحد اجرای احکام کیفری، دو واحد نان فانتزی و دو واحد شیرینی فروشی متخلف با همکاری اداره اماکن عمومی تعطیل شد.

اکبر رحیمی با اشاره به اینکه این واحدها به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی، تهدید سلامتی عمومی و به کار بردن رنگ های غیرمجاز در تولید تعطیل شدند، افزود: تاکنون به تمامی واحدهای عرضه مواد غذایی اخطارهای لازم برای استفاده نکردن از رنگ های غیرمجاز داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته و نمونه گیری از مواد غذایی تولیدی این واحدها و با تشخیص آزمایشگاه مرکزی شیراز، مشخص شد که این واحدها از رنگ های غیرمجاز استفاده کردند که حکم آنها از سوی دادگستری صادر شده است.

مهندس رحیمی با تأکید بر اینکه استفاده از رنگ های غیرمجاز باعث بروز بیماری های مزمن از جمله سرطان می شود، اضافه کرد: همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، شکایت خود را به کمک سامانه رایگان تخلفات بهداشت محیط با شماره تلفن ۱۹۰، ثبت کنند.

شهرستان نی ریز در فاصله ۲۰۹ کیلومتری  شرق شیراز در استان فارس قرار دارد.

۶۱۱۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان فارس سرطان شبکه بهداشت و درمان شماره تلفن مواد غذایی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی   آذربایجان غربی  با تقدیر از زحمات کارشناسان بهداشت محیط از مردم خواست مواد غذایی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و اماکن معتبر خریداری و از خرید از مراکز نامعتبر و دستفروشان پرهیز کنند.

 دکتر ریخته گر همچنین افزود: شهروندان  می توانند هرگونه موارد عدم رعایت موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را  با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات  ۱۹۰ وزارت بهداشت درمیان گذارند، تا در اسرع وقت توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات قانونی لازم در آن خصوص انجام پذیرد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود