Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ثبت طولانی ترین دوربرگردان زنجان در کتاب گینس»«تقویم بی اشراق» و«سالمندی جمعیت، مصرف خون را افزایش داده است» عناوین مهم روزنامه های امروز زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، صفحه نخست روزنامه های صدای زنجان، مردم نو و زنگان امروز در زنجان به شرح زیر است.

 

روزنامه مردم نو: «ثبت طولانی ترین دوربرگردان زنجان در کتاب گینس»

روزنامه صدای زنجان: «تقویم بی اشراق»

روزنامه زنگان امروز: «سالمندی جمعیت، مصرف خون را افزایش داده است»

پایان پیام/73.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه ها شیراز مجلس شبستان یزد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قم روزنامه مردم نو روزنامه زنگان امروز روزنامه صدای زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی صبح سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مدیران استان در خصوص جوانی جمعیت باید به قوانین وضع شده در این حوزه اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: بی‌تردید کوتاهی در این زمینه به معنای ترک فعل به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مدیران باید زمینه را برای اجرایی شدن جوانی جمعیت فراهم کرده و هیچ‌گونه کوتاهی از سوی مدیران و دستگاه‌های مربوطه پذیرفته نیست، افزود: فراموش نکنیم که موضوع جوانی جمعیت مسئله بسیار مهمی بوده و همه دستگاه موظف هستند در این خصوص هر آنچه که قانون جوانی جمعیت اشاره می‌کند، به آن عمل کنند.

استاندار زنجان در ادامه بر لزوم تحقق شعار سال تاکید و با بیان اینکه در خصوص تولید باید به صورت راهبردی حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌گذاری‌های سیستماتیک، هدایت نقدینگی و پس‌انداز مردم به سمت تولید و … از جمله اقداماتی است که باید برای تحقق شعار سال انجام دهیم.

افشارچی با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال، توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از مواردی است که باید به آن بپردازیم، اظهار کرد: امروزه اهمیت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان بر کسی پوشیده نیست، از این رو یکی از برنامه‌ها باید سوق سرمایه‌های مردم به این سمت باشد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از انتظارات ما برای تحقق شعار سال، مربوط به سیستم بانکی است، اضافه کرد: علاوه بر این معتقدیم باید برنامه‌های جامعی در زمینه ارتقای بهره‌وری در استان داشته باشیم که در همین راستا بنا داریم سه مسیر بهره‌وری را در حوزه‌های صنعت، آب و کشاورزی دنبال کنیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق، گفت: عملیات صادق به معنای واقعی کلمه هیمنه پوشالی و تبلیغاتی رژیم غاصب صهیونیستی را در حوزه نظامی فرو ریخت و این رژیم دیگر از این به بعد به خود اجازه هوچیگری و تبلیغات رسانه‌ای در این خصوص نخواهد داد.

فائزه موسوی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه برخی دستگاه‌ها در زمینه قانون جوانی جمعیت به جد ورود پیدا نکرده‌اند، اظهار کرد: آمار حاکی از آن است که برخی از شهرستان‌های استان و خود شهر زنجان به لحاظ فاصله زمان ازدواج تا تولد فرزند جزو مناطق بحرانی کشور به شمار می‌روند.

کد خبر 6086410

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم