Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ایلهان عمر، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، در سخنانی در کنفرانس ملی نتروتس در فیلادلفیا، با تحریم‌های دولت آمریکا علیه کشور‌هایی مانند ایران، کوبا و ونزوئلا، مخالفت کرد.

او گفت: وقتی درباره تحریم‌ها صحبت می‌کنیم، چه درباره ونزوئلا باشد یا ایران یا کوبا، می‌دانیم که فضایی برای ما وجود دارد تا از تحریم‌ها برای واداشتن کشور‌ها به انجام کاری که ما می‌خواهیم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این تحریم‌ها موجب تغییر هیچ رفتاری در آن‌ها کشور‌ها نمی‌شود، این تحریم‌ها موجب تغییر رفتار کوبا نشده است، هیچ یک از رفتار‌های ونزوئلا را تغییر نداده است و بی‌شک موجب تغییر هیچ یک از رفتار‌های ایران نخواهد شد.

این نماینده دموکرات کنگره در ادامه اظهاراتش با اشاره به ژست عوامفریبانه مقامات واشنگتن برای کمک کردن به مردم کشورهایی که آن‌ها را تحریم می‌کنند، افزود: تنها کاری که این تحریم‌ها، که ما بسیار به اعمال آن‌ها عادت کرده‌ایم، انجام می‌دهند این است که به مردمی که می‌گوییم می‌خواهیم به آن‌ها کمک کنیم، آسیب می‌زند.

عمر اضافه کرد: من کاملا مخالف روشی هستم که ما از تحریم‌ها استفاده می‌کنیم و هدف غایی آن‌ها که بسیار متفاوت از چیزی است که ما می‌گوییم و به مردم نشان می‌دهیم. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره آمریکا تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران

آمریکا و بریتانیا روز پنجشنبه دور جدیدی از تحریم‌ها را با ادعای اینکه پاسخ ایران به جنایات رژیم اسرائیل باعث جنگ گسترده‌تری در غرب آسیا می‌شود، علیه ایران اعمال کردند.

به گزارش تسنیم، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران را که موتور‌های پهپاد تولید می‌کردند، تحریم کردند. 

دیگر خبرها

  • کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود
  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • بیانیه بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی از طرف آمریکا
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها