Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان، از کشف 7 تن و 185 کیلوگرم مغز گردو و فندق قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در شهرستان بهارستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "محسن خانچرلی" گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو مقادیر زیادی مغز گردو قاچاق را در یک انبار دپو کرده، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس، محل دپو را شناسایی کردند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی و در بازرسی از محل 591 كارتن 10 کیلویی مغز گردو ، 70 كارتن 10 کیلویی فندق و 23 كیسه 25 كیلویی گردو با پوست قاچاق را کشف کردند.
سردار خانچرلی با اشاره به اینکه ارزش محموله توسط کارشناسان 6 میلیارد ریال برآورد شده است، اذعان داشت: در این راستا یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام ماموریت ها، تصریح کرد: شهروندان عزیز در صورت برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مغز گردو قاچاق توقیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن مشهدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی مواد غذایی قاچاق که فاقد هرگونه فاکتور خرید و مجوز حمل بود کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این پرونده یک متهم به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد عنوان کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

مشهدی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: قاچاق کالا ضربات سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و پلیس با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.

کد خبر 6078798

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد
  • ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان
  • توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند