Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران از اجرای طرح ویژه برخورد با تولید و عرضه مانتوهای جلوباز، شیشه‌ای، حریر و توری در تهران با مشارکت پلیس اماکن و دادستانی پایتخت خبر داد. ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

ابوالقاسم شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آغاز طرح ویژه برخورد با تولید و عرضه مانتوهای نامتعارف در شهر تهران اظهار کرد: به دنبال مطالبات عمومی مبنی بر جلوگیری از تولید و عرضه پوشاک نامتعارف و صیانت از عفاف و حجاب، این طرح ویژه از بیش از یک ماه پیش توسط اتحادیه آغاز شد و بازرسان این اتحادیه با همکاری پلیس اماکن و دادستانی، نظارت بر تولید و عرضه پوشاک را در شهر تهران تشدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران افزود: در این طرح ویژه، سعی کرده‌ایم برخورد سلبی با این تخلفات در کنار برخوردهای ایجابی باشد و به همین منظور، در صورت مواجهه با هرگونه تخلف، در مرحله اول تذکر کتبی و با تکرار تخلف، اخطار داده خواهد شد و با توجه به نوع تخلف، واحدهای صنفی متخلف تا 2 هفته پلمب می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین پس از بازگشایی واحدهای صنفی پملب شده، بازرسان این اتحادیه در بازه زمانی یک روز تا یک هفته پس از شروع فعالیت مجدد این واحدها، بازرسی مجددی به عمل می‌آورند و اگر خدای ناکرده باز هم با تخلف در عرضه یا تولید پوشاک نامتعارف مواجه شوند، به دلیل اصرار این واحد صنفی بر تخلف، پرونده به دستگاه قضایی ارسال شده و با حکم قضایی به مدت یک ماه از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

شیرازی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و حتی رسانه‌ها برای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و برخورد با پوشش‌های نامتعارف مسئولند گفت: ما تا این لحظه دو مرتبه تمام واحدهای صنفی زیر مجموعه این اتحادیه را بازرسی کرده‌ایم و در حال حاضر در سومین مرحله بازرسی قرار داریم و با واحدهای صنفی که خدای ناکرده بر تخلف خود اصرار داشته اند بدون هیچ اغماضی برخورد کرده‌ایم ولی این گلایه وجود دارد که چرا سایر دستگاه‌ها به عرضه پوشاک نامتعارف در فضای شهر توسط دست‌فروشان واکنشی نشان نمی‌دهند یا چرا برخی از این لباس‌ها در شوهای خانگی و مزون‌ها با مانکن‌های زنده به نمایش درمی‌آید؟ علاوه بر همه، نوع پوشش غیرمتعارف سلبریتی‌ها با کدام فرهنگ ما همخوانی دارد و کدام دستگاه باید با چنین مواردی باید برخورد کند؟

به گفته رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران، تولید و عرضه مانتوهای جلوباز (بدون دکمه، بدون غزن و بدون زیپ)، مانتوهای شیشه‌ای، مانتوهای حریر و توری ممنوع است و این اتحادیه با هرگونه تخلف در این بخش، برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

R34343/P/S7,77,78/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در محورهای مواصلاتی استان پرونده تخلف برای ۹ واحد صنفی و‌ خدماتی تشکیل شده است. - اخبار استانها -

ایرج حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در قالب نظارت برمساجد، نمازخانه‌ها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، فروشگاه‌ها، تاسیسات خدماتی، مراکز امداد خودرو و ... به صورت محسوس و نامحسوس و با هدف نظارت بر نصب قیمت کالا تاریخ اعتبار مصرف کالا، برخورد با گران‌فروشی و ... در محورهای ارتباطی سطح استان از طریق انجام گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان اداره‌کل صمت، اداره‌کل راهداری و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط در حال انجام است.

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی تاکنون برای 9 واحد صنفی به علت عدم نصب قیمت بر کالا، نداشتن نرخنامه معتبر و فروش کالای تاریخ مصرف گذشته در سطح استان پرونده‌های تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده، افزود: گشت‌های مشترک نظارتی در تمامی محورهای مواصلاتی در سطح استان در حال انجام است.

حسن‌پور عنوان کرد: مردم استان و‌ مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله احتکار، گران فروشی، عدم درج قیمت بر کالا و ... مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره‌کل صمت استان به شماره 124 گزارش کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • کشف ۵۶۰ تخلف صنفی در طرح‌های نظارتی نوروزی
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان
  • ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان