Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:56:02 GMT

رژه داوران در کمپ تیم های ملی (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۲۸۲۳

داوران و کمک داوران نوزدهمین دوره لیگ برتر آمادگی خود را در کمپ تیم های ملی به رخ کشیدند.

به گزارش "ورزش سه"، البته در بین آنها بودند داورانی که ناآماده بودند و به همین دلیل در تست آمادگی جسمانی نمره قبولی نگرفتند و طبیعتا در هفته های ابتدایی لیگ برتر غایب خواهند بود. یکی از آنها اشکان خورشیدی است که آخرین دربی را سوت زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته او اعلام کرده به دلیل مصدومیت نتوانست تست آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر بگذارد و به زودی برای شرکت در تست جدید آمادگی جسمانی داوران آماده خواهد شد.

 

با حضور سوبخیدین در تهران و برگزاری دو کلاس آموزشی برای داوران به نظر می رسد فصل جدید شاهد قضاوت های بهتری از سوی داوران باشیم. با اینکه هنوز فیفا مجوز استفاده از سیستم کمک داور وید ئویی را در لیگ برتر صادر نکرده است. هم چنین با تغییر و تحولات صورت گرفته در کمیته داوران شاید کمتر اشتباهات گذشته را شاهد باشیم. به هر صورت هدایت الله ممبینی که ریاست کمیته داوران را برعهده گرفته است برای ایجاد تغییر و تحول در شرایط داوری فوتبال انگیزه بالایی دارد و این موضوع می تواند به سود داوری و فوتبال باشد.

 

شاید تنها نکته نگران کننده در مورد داوری پایین بودن دستمزدها و هم چنین پرداخت دیر هنگام آن است که این با توجه به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال و بلوکه شدن در آمدهای فدراسیون فوتبال با توجه به تحریم ها خیلی غیر منتظره نیست. با این حال فدراسیون فوتبال در فصل جدید با شرکت نفت پارس برای اسپانسری داوران قرارداد بسته است. البته به این نکته اشاره شده پولی که فدراسیون فوتبال به داوران می دهد بیشتری از پولی است که از اسپانسر داوری دریافت می کند.

 

با وجود خط خوردن 19 داور و کمک داور، کمیته داوران با کمبود داور در هفته های ابتدایی لیگ برتر مواجه نیست.

 

 

 

کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق

مدیر تیم فوتبال سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه سال باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور وی مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول