Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:30:55 GMT

استعلام همزمان چک‌های سرقتی و برگشتی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۲۸۳۵

استعلام همزمان چک‌های سرقتی و برگشتی

مدیریت کردن چک‌ها و همچنین شناسایی چک‌های برگشتی و استعلام آن‌ها کاری بسیار سخت و زمان‌گیر است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ساینا پردازش گسترش شرق، کسب‌وکارهای مختلفی به‌منظور فروش محصولات و یا خرید از شرکت‌های بزرگ از چک استفاده می‌کنند. وجود انواع چک‌های بی‌محل و یا خالی بودن جای حساب چک و یا فراموش کردن زمان پاس کردن و یا وصول چک‌ها تنها بخشی از مشکلات مربوط به این حوزه می‌باشد، اما برای حل تمامی این مشکلات می‌توان از سامانه و یا اپلیکیشن ساد ۲۴ استفاده کرد، سامانه ساد ۲۴ که اولین و بزرگ‌ترین سامانه استعلام چک‌های بانکی و اعلام سرقت چک‌های مفقودی و سرقت شده در کشور می‌باشد و تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه فعالیت می‌کند به کاربران خود تمامی امکانات لازم و کافی را برای مدیریت همه‌جانبه را می‌دهد تا به استعلام چک‌ های برگشتی و صیادی پرداخته یا با ایجاد یک یادآور از زمان وصول چک‌های خود باخبر شوند و یا می‌توانند چک‌های مفقودی و یا سرقتی خود را ثبت کرده و به‌صورت کشوری اطلاع‌رسایی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا باید از سامانه ساد ۲۴ استفاده کرد؟

در سال‌های اخیر و با رشد روزافزون اینترنت و تلفن‌های هوشمند، بسیاری از کسبه می‌توانند با نصب این سامانه روی گوشی هوشمند خود و همچنین داشتن یک اینترنت معمولی به‌راحتی چک‌های خود را مدیریت کنند و با ایجاد یک برنامه زمانی و ثبت سریع چک‌های خود در سامانه ساد ۲۴ از زمان وصول و یا تاریخ برداشت چک‌های خود باخبر شوند. استفاده از یک سامانه بسیار ایمن و درعین‌حال سریع می‌باشد، به‌منظور اعلام گم‌شدن و یا سرقت چک‌ها، استعلام چک‌های برگشتی و خوش‌حسابی، یادآور چک، راس گیری و … می‌تواند باعث تسریع در عملکرد فرایند خرید و فروش شود و همچنین می‌توان با استفاده از این روش یک اطمینان خاطر مناسب را بین خریداران و فروشندگان چکی به وجود آورد تا بتوانند کسب‌وکار خود را با استفاده ازاین‌گونه از اسناد مالی پیش ببرند و باعث افزایش رونق کسب‌وکار در جامعه شوند.

متأسفانه در سال‌های اخیر با وجود کلاهبرداری مختلف با استفاده چک‌های بانکی، باعث شده که بسیاری از افراد به چک‌ها به دیده خوبی نگاه نکنند و این موضوع می‌تواند کسب‌وکارهای مختلفی را تا حدود زیادی با مشکلاتی مواجه نماید. البته روش‌هایی برای استعلام چک به‌صورت معمول وجود دارد، اما این روش‌ها بسیار زمان‌بر و طولانی خواهد بود و یا حتی امکان دارد با وجود اطلاعات غلط باعث بروز مشکلاتی نیز بشود. به همین منظور استفاده از یک سامانه یکپارچه به‌منظور استعلام و بررسی چک‌های مختلف می‌تواند بسیار مهم و ضروری باشد و از سوی دیگر نیز می‌توان به‌راحتی با استفاده از این سامانه، افرادی که از چک‌ها به‌منظور خرید و فروش خود استفاده می‌کنند، یک مدیریت یکپارچه و منظم را برای چک‌های خود در اختیار خود قرار دهند.

ثبت و اطلاع‌رسانی چک‌های مفقودی و سرقتی

گم‌شدن و یا سرقت چک‌ها امری بسیار بدیهی می‌باشد. بسیاری از افراد به دلیل داشتن چک‌های متعدد و یا داشتن شغل‌های سخت، گاهی با مشکلاتی چون سرقت و یا مفقودی چک‌های خود مواجه می‌شوند که می‌تواند بسیار خطرناک باشد. به همین منظور با استفاده از سامانه ساد ۲۴ و یا اپلیکیشن این برنامه می‌توان چک‌های مفقودی و یا سرقت شده را به‌راحتی در آن ثبت کرده و با پیداشدن این چک‌ها و یا استفاده دزدان از این چک‌ها به‌منظور برداشت وجه به سرعت اطلاع پیداکرده و می‌توان به‌راحتی مانع از ایجاد ضررهای مالی را گرفت.

مدیریت ساده و همه‌جانبه چک‌ها با استفاده از سامانه ساد ۲۴

استفاده از چک‌ها و همچنین وجود تعداد بسیاری از آن‌ها در برخی از کسب‌وکارها، همیشه باعث نگرانی بسیاری از افراد و کسبه در این حوزه شده است، به‌گونه‌ای که این افراد باید روزانه وقت و فکر خود را به‌صورت کامل روی زمان وصول و یا دریافت چک‌های خود اختصاص دهند که این موضوع باعث ناراحتی و دلسردی بسیاری از کسبه و کسب‌وکارهای مختلف شده است؛ اما کافی است تا اپلیکیشن ساد ۲۴ را روی گوشی خود نصب کنند تا تمامی این مشکلات هموار شود. با نصب اپلیکیشن ساد ۲۴ شما از امکانات و مزایای زیر به‌رایگان برخوردار می‌شوید.

· استعلام صیاد و خوش‌حسابی

· استعلام سرقتی و یا مفقودی بودن چک

· اعلام سرقت و مفقودی چک

· یادآور تاریخ سررسید چک

· امکان راس گیری چک

· مدیریت و بایگانی همه چک‌ها در یک نگاه

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چك برگشتي ساد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: در پی درج خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی پراید به رودخانه چالوس و مفقود و زخمی شدن دو نفر، این حادثه فقط یک تصادف واژگونی و صرفاً خروج از جاده بوده و مفقودی در پی نداشته است.

محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به وقوع حادثه یک دستگاه پراید در جاده چالوس اظهار کرد: این حادثه صبح امروز در پی تصادف واژگونی یک دستگاه پراید در محدوده لعلجار، واقع در دوراهی ولشت بوده است.

وی افزود: تصادف مذکور صرفاً خروج خودرو از جاده بود که فقط راننده جراحت سطحی برداشته است.

فرمانده پلیس راه کندوان عنوان کرد: سرنشین وی به‌علت پرتاب شدن خودرو در محدوده ۲۰۰ متری جان سالم در برده است.

احمدی با بیان اینکه حادثه مذکور به علت برخورد با دپوی خاک حاشیه راه بوده که باعث خروج خودرو از جاده شد، گفت: بر مبنی این گزارش مراتب هرگونه خبر ضد نقیض در این زمینه منسوخ است.

وی خاطرنشان کرد: هر دو نفر پس از اعزام به بیمارستان طالقانی چالوس برابر تشخیص رئیس اورژانس چالوس ترخیص شدند.

کد خبر 746708

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • استعلام و پرداخت قبض برق در یک چشم برهم‌زدن
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  •  سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر