Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، زائران کاروان‌های حج تمتع سال‌جاری استان اردبیل، در یک اقدام پسندیده، از مرکز توانبخشی و نگهداری معلولان ذهنی حضرت ابوالفضل(ع) اردبیل بازدید و با دلجویی و عیادت از بیماران، کمک‌های نقدی خود را به این مرکز اهدا کردند.

بر اساس این گزارش، حجاج اردبیل مبلغی بیشتر از ۱۹ میلیون تومان به مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ساله زائران حج تمتع با هماهنگی حج و زیارت استان و با راهنمایی مدیران کاروان، قبل از اعزام به سرزمین وحی، از این مرکز بازدید و بر اساس یک سنت حسنه همیشگی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب هدیه به این مرکز تقدیم می‌کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل قرآن بازدید حجاج مرکز توانبخشی مساعدت مالی کمک حضرت ابوالفضل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود

وزیر ارشاد با اشاره به حج تمتع امسال گفت: تخصیص ارز حجاج اتفاق با همکاری‌های بانک مرکزی و وزارت اقتصاد اتفاق افتاد و از اواخر اردیبهشت ماه که حجاج ما برای حج واجب اعزام می‌شوند مشکلی برای ارز نخواهند داشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: کار مهمی را در شورای فرهنگ عمومی انجام دادیم و برای اولین  همه الزامات و ملاحظات فرهنگی در حوزه اقتصاد تدوین شد و انشاالله به زودی منتشر می شود.

وی افزود: همچنین در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی سند ملی اولیه سبک پوشش ایرانی اسلامی را داشتیم که مطالبه چند ساله بود. ویژگی این سند اجرایی بودن آن است. ما اسنادی را می‌نویسیم که از زمان ابلاغ بلافاصله عملیاتی می‌شود و مردم نتایج آن را میشاهده می‌کنند.

وزیر ارشاد درباره برگزاری نمایشگاه کتاب گفت:  با توجه به هماهنگی خوبی که با سازمان برنامه و بودجه  و وزارت کار داشتیم مقرر شد برنامه پیشنهادی وزارت فرهنگ در موضوع تخصیص یارانه فرهنگی امسال با ابعاد بسیار گسترده تری نسبت به سالهای گذشته اتفاق بیفتد. 

وی افزود: مردم در مناطق دودسترس و کم‌تر برخوردار می‌توانند با استفاده از سامانه فروش برخط که در اختیار آنها گذاشته شده اقدام به خرید کتاب کنند که  یک تحول مهم و گام بزرگ برای عدالت فرهنگی است. مردم در این خرید برخطی که اتفاق می‌افتد می‌توانند در همه نقاط کشور در عرض 10 دقیقه وارد سامانه شوند و کتاب‌ها را سفارش دهند و این کتاب‌ها به شکل رایگان درب منزل آنها در دورترین نقاط کشور تحویل داده می‌شود. 

اسماعیلی با اشاره به حج تمتع امسال خاطرنشان کرد: تخصیص ارز حجاج اتفاق افتاده است و حاجیان که قریب به 90 هزار نفر هستند و از اواخر اردیبهشت ماه اعزام شروع خواهد شد و با ارز مبادله ای این اعزام ها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • نمایش آثار آیینی محوطه‌های باستانی در اردبیل
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • اختلال روانی و عقلی بیش از ۷۰۰۰ نظامی صهیونیست
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است