Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اجرایی بزرگداشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: به مناسبت هفتاد سالگی دانشگاه، برنامه‌های ویژه‌ای مانند طراحی، ساخت و نصب المان‌های مختلف را در سطح پردیس آغاز کردیم.

به گزارش ایسنا، دکتر عادل سپهر اظهار کرد: در سال جاری با همراهی کمیته اجرایی بزرگداشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه و همکاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد برنامه بزرگداشت هفتادسالگی دانشگاه اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش داریم مراسم شب بزرگداشت هفتادسالگی در آذرماه یا دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد که تاریخ برگزاری مراسم به اطلاع خانواده پرمهر دانشگاه خواهد رسید.

وی افزود: همچنین طراحی، ساخت و نصب المان‌های مختلف را در سطح پردیس آغاز کردیم و امیدوارم پیش از سال تحصیلی جدید بخشی از کار اجرایی شود. لازم به ذکر است که با همراهی شهرداری مشهد نصب بعضی از المان‌ها و تبلیغات هفتادسالگی دانشگاه در سطح شهر صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته اجرایی بزرگداشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی هفتادمین سال تأسیس دانشگاه، چاپ کتاب مصور دانشگاه است. همچنین ساخت لوح و سکه یادبود دانشگاه، چاپ و رونمایی از تمبر اختصاصی هفتادسالگی دانشگاه در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: نسخه اولیه نشان هفتادمین سال تأسیس دانشگاه در سربرگ‌ها، کتاب دانشگاه و برنامه‌های سال جاری استفاده خواهد شد، این نشان (آرم) با آموزه «خرد باید و دانش و راستی» مزین شده است که شعار اصلی دانشگاه فردوسی مشهد در طول هفت دهه افتخار، سربلندی و نام‌آوری را برای دانشگاه فردوسی مشهد و خانواده بزرگ آن رقم‌زده است.

سپهر خاطر نشان کرد: از جمله برنامه‌های دیگر هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه تبلیغات و رسانه است که بدین منظور نشست‌ها و برنامه‌های مشترک با اصحاب رسانه صورت خواهد گرفت تا در اطلاع‌رسانی و بازتاب رویدادهای مراسم به نحو مطلوب‌تری عمل شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، رئیس کمیته اجرایی بزرگداشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: تلاش خواهد شد امسال در سطح پردیس فضای متنوعی برای اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی ایجاد شود. امیدوارم خانواده بزرگ دانشگاه در اجرای این برنامه‌ها، کمیته اجرایی و حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه را که به‌عنوان متولی اجرای برنامه‌های هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد هستند، یاری کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه فردوسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • طرح«سلامت خانواده و نظام ارجاع» از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است