Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - طرح دو فوریتی الزام بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی به حذف سود و جریمه مضاعف از بدهی تسهیلات گیرندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دو فوریتی الزام بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی به حذف سود و جریمه مضاعف از بدهی تسهیلات گیرندگان، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رد طرح یک فوریتی راه اندازی و استفاده از پیام رسان‌های مالی و انعقاد پیمان‌های پولی دو و چندجانبه در تجارت خارجی در دستور کار امروز مجلس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی مواد غذایی فسادپذیر و تجهیزات خاص کاربردی برای اینگونه جابه‌جایی‌ها، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح استفساریه ماده (36) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور نیز از برنامه‌های دیگر امروز مجلس است.
گزارش کمیسیون عمران در مورد بررسی لایحه تصویب پروتکل های مربوط به اصلاح بند (الف) ماده (50) و ماده (56) کنوانسیون هواپیمایی کشوری بین‌المللی،گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی طرح استفساریه بند (2) ماده (2) قانون مالیات های مستقیم و گزارش کمیسیون عمران در مورد بررسی لایحه موافقتنامه سرویس‌های هوایی دوجانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت کشور کویت در دستور کار بهارستان قرار دارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی

به گزارش «تابناک»، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آنها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسؤولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

دیگر خبرها

  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس