Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@19:24:53 GMT

جکی چان: علاقه‌مند به سفر به ایران هستم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۳۶۴۹

جکی چان: علاقه‌مند به سفر به ایران هستم

«جکی چان» در پنجمین دوره این جشنواره بین المللی که از ۲۴ تا ۲۹ جولای ۲۰۱۹ (۲ تا ۷ مرداد ۱۳۹۸) در شهر تاریخی داتونگ و با همکاری تلویزیون ملی چین برگزار شد در نشستی اختصاصی با مهمانان ایرانی، ضمن ابراز خوشحالی از حضور آنان در این جشنواره، برای سفر به ایران ابراز علاقه کرد.

این بازیگر چینی که بیش از ۱۰۰ فیلم در سابقه بازیگریش دارد اکنون با برگزاری این جشنواره با حضور بازیگران، بدلکاران رزمی و چهره‌های سرشناس از سراسر جهان قصد دارد خونی تازه در رگ‌های سینمای اکشن و رزمی بدواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ایران نیز استاد «مسعود جعفری» رئیس موسسه بین المللی اژد‌های سرخ و بازیگر فیلم‌های رزمی که در جشنواره بین المللی فیلم راه ابریشم نیز موفق به دریافت جایزه تندیس طلایی شده بود و «حسین خلیفی» نماینده دفتر بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور داشتند.

در این جلسه موضوع ساخت فیلم مشترک رزمی بین ایران و چین مورد بحث قرار گرفت و مقدمات اولیه جهت بررسی طرح فیلمنامه انجام شد و «حسین خلیفی» آمادگی ایران را جهت هر گونه همکاری برای تولید مشترک با جکی چان اعلام کرد «جکی چان» نیز از «مسعود جعفری» بازیگر رزمی ایران جهت حضور در تیمش دعوت کرد.

ضرورت ساخت فیلم‌های مشترک
در بخش گفت و گوی ویژه سینمای اکشن و رزمی جهان این جشنواره نیز «حسین خلیفی» به نمایندگی از ایران سخنرانی کرد او گفت: ایران از جمله کشور‌هایی است که در هنر‌های رزمی صاحب نام است و امیدواریم با تولید محصولات مشترک، گامی موثر در تبادل فرهنگ و گسترش هنر‌های رزمی و سینمای اکشن برداریم.

او گفت: ساخت فیلم‌های مشترک بین کشور‌های عضو مسیر جاده ابریشم با استناد به داستان ها، اسطوره‌ها و فرهنگ و تمدن آن کشور‌ها و اکران این فیلم‌ها در کشور‌های دیگر از جمله راه‌های توسعه و تقویت روابط سینمایی کشور‌های عضو جاده ابریشم است.

خلیفی گفت: این کار از یک طرف باعث حفظ و اشاعه فرهنگ کشور‌های جاده ابریشم شده و از طرف دیگر نیز باعث رونق فیلم و بازار فیلم در این کشور‌ها می‌گردد که بازار خیلی بزرگ و قابل توجهی است.

در پایان این نشست هدیه‌ای نفیس از آثار هنرمندان ایرانی صنایع دستی به نمایندگی از طرف سینمای اکشن و رزمی ایران (سازمان اژد‌های سرخ) به «جکی چان» اهدا شد همچنین یک جلد کتاب «زبان چینی در ووشو» و یک نسخه از فیلم رزمی «اژد‌های سرخ» از آثار مسعود جعفری به جکی چان اهدا شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جکی جان سفر به ایران سینمای جهان فیلم اکشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان

زی‌سان- پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان  به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

سرپرست شهرداری لواسان ضمن عذرخواهی از مردم شریف و متدین شهر لواسان بر رعایت عفاف و حجاب اسلامی طبق قانون در اماکن عمومی تاکید کرد و اعلام  کرد با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری لواسان نیز در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.

وی‌ ادامه داد: نگهبان مجموعه وقتی این ناهنجاری را می‌بیند به آنها تذکر می‌دهد اما این افراد گوش نمی‌کنند. ایراد اینجاست که نگهبان به پلیس موضوع را اطلاع نداده است اما ما پیگیر قضیه هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:‌برنا

tags # ورزش کردن سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • پاکستان علاقه‌مند و نیازمند به گسترش همکاری‌ها با ایران است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم