Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تنظیم بازار جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به افزایش 10 درصدی قیمت مرغ در سالجاری، گفت: کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت مرغ را 12 هزار و 900 تومان اعلام کرده است و قیمت مرغ در همدان براساس قیمتی که ستاد تنظیم بازار کشور مشخص کرده، خواهد بود.
داریوش سرحدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه در کشور کاهش تولید مرغ وجود داشت، اظهار کرد: در استان همدان کاهش تولید نداشتیم بلکه کمبود مرغ در برخی از استانها باعث شد بخشی از مرغ همدان به سایر استانها برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در کارگروه تنظیم بازار استان همدان مقرر شد در خروج مرغ از استان نظارت بیشتری صورت بگیرد به‌طوریکه جلوی خروج مرغ بدون مجوز گرفته شود.
قیمت مرغ از روز گذشته 12 هزار و 900 تومان شده
سرحدی با بیان اینکه نظارت بیش از پیش بر قیمت مرغ توسط تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت از دیگر مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان همدان بود، خاطرنشان کرد: از روز گذشته قیمت مرغ در همدان به نرخ 12 هزار و 900 تومان باید عرضه می‌شد.
رئیس اداره تنظیم بازار جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر رعایت مصوبه تنظیم بازار کشور، بیان کرد: قیمت مرغ نه تنها مورد رضایت مصرف کننده نیست بلکه مورد رضایت تولیدکنندگان هم نبوده و قرار است جلوی افزایشقیمت مرغ گرفته شود.
وی با بیان اینکه قیمت مرغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است، افزود: قیمت مرغ در سال گذشته 11 هزار و 500 تومان بود که امسال فقط 10 درصد افزایش داشته است.
آغاز کاهش قیمت سیب‌زمینی در بازار همدان
سرحدی درباره وضعیت بازار سیب‌زمینی نیز گفت: قیمت سیب‌زمینی از یک هفته گذشته که برداشت سیب‌زمینی همدان آغاز شده، روبه کاهش است به‌طوریکه قیمت سیب‌زمینی از 4500 تومان در مزرعه به 3500 تومان رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: در تیرماه امسال به علت خلأ تولید سیب‌‎زمینی همدان، افزایش قیمت این محصول را شاهد بودیم که در واقع عدم تولید باعث افزایش قیمت شده بود اما با توجه به اینکه برداشت سیب‌زمینی همدان آغاز شده روند کاهش قیمت نیز شروع شده و در اوج برداشت کاهش بیشتری را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان همدان افزایش قیمت تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت سیب زمینی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا تغییر چندانی در معاملات روز چهارشنبه نداشته است. تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تاثیر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی را خنثی کرده است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد افزایش به 2383 دلار و 14 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش 0.31 درصدی به 2400 دلار و 40 سنت رسیده است.
قیمت طلا در روز جمعه با پیش بینی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت این کشور در سوریه تا اوج 2431 دلار و 29 سنت بالا رفته بود.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/01/28


اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز دوشنبه منتشر شد نشان داد خرده فروشی در این کشور بیش از حد انتظار در ماه مارس افزایش یافته است. سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری آمریکا هم برای دومین روز پیاپی بالا رفته و تمایل برای خرید طلا را به عنوان یک سرمایه غیر سودده پایین آورده است.
تحلیلگران عقیده دارند بازار در حال حاضر در حالت توقف قرار دارد و منتظر تقابل احتمالی رژیم صهیونیستی و ایران است که می‌تواند قیمت طلا را بالا ببرد.
اگر درگیری‌های خاورمیانه آرام شود تمرکز بازار دوباره معطوف فدرال رزرو آمریکا خواهد شد. ظاهراً این بانک نمی‌تواند نرخ بهره را در آینده نزدیک پایین بیاورد که خبر خوبی برای بازار طلا و نقره نخواهد بود.
بانک دویچه پیش بینی می‌کند قیمت طلا تا پایان سال جاری میلادی به 2400 دلار برسد و در دسامبر 2025، 2600 دلار معامله شود.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.25 درصد کاهش به 28 دلار و 31 سنت رسیده و پلاتین با یک کاهش 0.43 درصدی 955 دلار و 5 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/24

دیگر خبرها

  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • تخلیه التهاب بازار ارز و طلا و تداوم کاهش قیمت‌ها
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳