Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@13:19:01 GMT

بیت کوین ارزان شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۴۰۸۶

بیت کوین ارزان شد

پس از اینکه فیس‌بوک طی گزارشی اعلام کرد راه‌اندازی ارز مجازی لیبرا ممکن است خیلی طول بکشد یا اصلاً انجام نشود، ارزش بیت‌کوین در روز سه‌شنبه در آسیا سقوط کرد.   به گزارش صدای ایران از تسنیم و به نقل از اینوستینگ، پس از اینکه فیس‌بوک طی گزارشی اعلام کرد راه‌اندازی ارز مجازی لیبرا ممکن است خیلی طول بکشد یا اصلاً انجام نشود، ارزش بیت‌کوین در روز سه‌شنبه در آسیا سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیت‌کوین 2.6 درصد کاهش یافت و به 9517 دلار رسید. لایت‌کوین هم 1.6 درصد پایین آمد و 89.133 دلار معامله شد، در حالی که اتریوم با 3.3 درصد کاهش 205.25 دلار به‌فروش رسید و XRP هم 1.1 درصد سقوط کرد.

فیس‌بوک در جدیدترین گزارش سه‌ماهه خود اعلام کرد عوامل مختلفی وجود دارد که جلوی راه‌اندازی ارز مجازی آن را می‌گیرد.

این شرکت در ابتدا قصد داشت از سکه دیجیتال خود در 2020 رونمایی کند.

فیس‌بوک در کمیسیون مبادلات ارز و اوراق بهادار اعلام کرد: «لیبرا مورد بررسی دقیق و قابل توجه دولت‌ها و قانونگذاران در چندین حوزه قضایی قرار گرفته و انتظار داریم این وارسی‌ها ادامه داشته باشند».

این غول فضای مجازی اضافه کرد: «قبول چنین ارزی توسط بازار با عدم اطمینان قابل توجهی همراه است، بنابراین هیچ اطمینانی وجود ندارد که لیبرا یا محصولات و خدمات همراه با آن به این زودی‌ها در دسترس قرار گیرند یا حتی احتمالاً هرگز این اتفاق نمی‌افتد. ما هیچ تجربه قبلی قابل توجهی با ارز دیجیتال یا فناوری بلاک‌چین نداریم که ممکن است تأثیری منفی بر توانایی ما در راه‌اندازی موفق این ارز و بازاریابی این محصولات و خدمات داشته باشد».

در خبرهای دیگر در مورد ارز مجازی آمده است که دولت ایران مجوز استخراج این ارز را به‌عنوان یک فعالیت صنعتی صادر کرده است. این اولین قدم در جهت قانونی کردن ارزهای مجازی در ایران است.

دولت ایران هشدار داد که استفاده‌کنندگان از این سکه‌های مجازی به‌تنهایی مسئول خطرات آن هستند و این‌که استفاده از ارز مجازی هنوز هم قانونی نیست.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۶,۵۵۶.۱۰ دلار معادل ۴۳,۵۶۰,۹۶۷,۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۷,۲۱۵.۳۸ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۷۰.۰۳ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • ◄ 5 روش ایمن برای نگهداری بیت کوین‌ های خود
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی
  • طلا در این کشورها ارزان است
  • رفیعی 140 برابر ارزان‌تر از رادوشوویچ!