Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکان مسافر در منازل استیجاری غیر مجاز شهر بانه با دستور مقام قضایی ممنوع اعلام شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه با اعلام این خبر گفت: بنا به دستور دادستان شهرستان بانه فعالیت کسانی که بدون اخذ مجوز اقدام به اسکان مسافران و گردشگران می نمایند ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعداله رحیمی خواه افزود: منازل استیجاری غیرمجاز پس از شناسایی با درخواست دستگاه متولی، توسط اداره اماکن عمومی ناجا برای آنها اخطاریه صادر و در صورت تکرار، منازل استیجاری آنها پلمپ خواهد شد.

وی عنوان کرد: بر این اساس هرگونه حضور افراد در بلوار و میادین ورودی و ماشین های با نصب بنر تحت عنوان "منزل استیجاری" ممنوع بوده و بنابه دستور مقام قضایی با متخلفین برخورد خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه خاطرنشان کرد: تنها مرجع ساماندهی و اطلاع رسانی اسکان مسافر در مراکز دائم و موقت شهر بانه شرکت "رویا گشت سفر آربابا" است که دارای مجوز رسمی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان می‌باشد.

وی در پایان خواستار همکاری مالکان دارای مجوز فعالیت خانه مسافر با شرکت مذکور شد.

شهر بانه یک شهر تجاری در استان کردستان است که در بحث گردشگری خرید برای مسافران دارای اهمیت بوده و در این راستا تعداد خانه های استیجاری بدون مجوز نیز طی سال‌های اخیر در این شهر بسیار افزایش داشته است.



انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان کردستان صنایع دستی و گردشگری صنایع دستی و گردشگری استان کردستان مسافران بانه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور

 صفری تعداد مسافران جابجا شده راه‌آهن شمال‌غرب کشور را ۷۴۶ هزار و ۵۴۷ نفر در سال قبل و ۶۵۰ هزار و ۸۶۰ نفر در سال ۱۴۰۱ ذکر کرد که بر این اساس تعداد مسافر جابجا شده در محدوده این اداره کل در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن ۱۵ درصد رشد داشت.

 وی افزود: میزان نفر کیلومتر در سال قبل ۳۴۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و در سال قبل از آن ۲۸۶ میلیون و ۶۰۱ هزار بود که مقایسه‌ها حاکی از رشد ۲۰ درصدی نفر کیلومتر در سال ۱۴۰۲ بود.
 

صفری خاطرنشان کرد: روزانه ۲۲ رام قطار در حوزه استحفاظی این اداره کل تردد و مسافران را به مقاصد مختلف کشور جابجا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری
  • حضور آفرود سواران در عرصه های منابع طبیعی ممنوع می باشد
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور