Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:28:56 GMT

حسین‌پور : طرفدار رئال و آقا کریم هستم!

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۴۵۵۴

حسین‌پور : طرفدار رئال و آقا کریم هستم!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید حسین‌پور، هافبک جوان و آینده‌دار پرسپولیس امیدوار است با حضور کالدرون بیشتر فرصت بازی داشته باشد. به‌تازگی خبر تمدید قرارداد وی با پرسپولیس منتشر شد، اما خودش اعلام کرد هنوز امضا نکرده، ولی ظاهرا مشکلی هم برای ادامه همکاری وجود ندارد. با این بازیکن آملی درباره شرایطش، پرسپولیس و تیم ملی امید صحبت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از جلسه دو روز قبلت با مدیر باشگاه بگو، تمدید نکردی؟

در باشگاه حضور داشتم و تقریبا درباره همه موارد صحبت کردیم، اما، چون می‌خواستم به تمرین برسم، مذاکره نهایی و امضای قرارداد را به روز دیگری موکول کردیم.

شرایط پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

اوضاع تیم خوب است. به نظرم اردوی ترکیه خیلی‌خوب بود، تنها نکته بد اردو لغو بازی‌های تدارکاتی بود. بازی اول به خاطر شرایط بد آب‌وهوایی لغو شد و دلیل لغو بازی دوم هم سطح پایین کلاس حریف نسبت به تیم ما بود.

اوضاع درحال حاضر چگونه است؟

در بازگشت به ایران در جام شهدا شرکت کردیم و با تاخیری که در شروع بازی‌های لیگ اتفاق افتاده، می‌توانیم بازی‌های دوستانه دیگری هم برگزار کنیم و این می‌تواند برای آماده‌سازی‌مان مفید باشد. در کل شرایط خوب است و ما هنوز تمرینات پرفشاری را دنبال می‌کنیم و از حالت بدنسازی خارج نشده‌ایم.

فصل پیش با مارکو کار کردی، امسال با اینیگو. این دو مربی چه تفاوتی دارند؟

سبک کاری مارکو و اینیگو با هم متفاوت است، اما درنهایت نتیجه آماده‌سازی تیم به یک سطح مشترک می‌رسد. فقط نوع تمرینات فرق می‌کند.

به نظرت پرسپولیس با کالدرون هم می‌تواند قهرمانی‌هایش را تکرار کند؟

هرسالی که تیم قهرمان می‌شود برای سال بعد برای تکرار عنوان قهرمانی شرایط سخت‌تر می‌شود، به‌خصوص تیم ما که سه سال است این عنوان را به دست آورده است. ان‌شاءالله این‌بار با تفکرات آقای کالدرون هم بتوانیم این عنوان را کسب کنیم.

فکر می‌کنی بتوانی این فصل جایگاه خوبی در تیم پیدا کنی؟

من تمام تلاشم را می‌کنم. خوشبختانه به نظر می‌رسد کالدرون نظر مثبتی برای استفاده از جوانان دارد و از عملکرد من تا اینجا راضی است. امیدوارم بیشتر در خدمت تیم باشم و بتوانم بیشتر بازی کنم. در خط هافبک بازیکنان خوب زیادی داریم، اما همان‌طور که گفتم تمام تلاشم را می‌کنم.

الگوی فوتبالی‌ات چه کسی است؟ در اروپا طرفدار چه تیمی هستی؟

طرفدار رئالم و بیشتر بازی‌های این تیم را نگاه می‌کنم. هافبک مورد علاقه من ایسکو است، اما بازیکن مورد علاقه‌ام رونالدو است. در کشور خودمان هم کریم باقری را خیلی دوست دارم که در تمرینات هم خیلی به ما کمک می‌کنند.

به‌عنوان یک بازیکن جوان در پرسپولیس بازیکنان باتجربه تیم رابطه خوبی با تو دارند؟

بله. بزرگ‌تر‌های تیم یعنی آقا سید و انصاری و خلیل‌زاده به ما جوانان کمک زیادی می‌کنند و حواس‌شان به همه ما هست. از آن‌ها و همچنین آقای خلیلی تشکر می‌کنم.

چرا به تیم ملی امید دعوت نشدی؟

تصمیم کادرفنی بود که دعوتم نکنند و به آن احترام می‌گذارم. تمام تلاشم را می‌کنم بازهم پیراهن تیم ملی کشورم را بپوشم.

حرف خاصی مانده؟

از هواداران پرسپولیس برای حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. به ما همیشه انرژی مثبت دادند و همچنین دست پدر و مادرم را می‌بوسم که همیشه حامی من بودند و امیدوارم بتوانم سربلندشان کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر حسین صادقی پیشکسوت تیم استقلال در بازی با شمس آذر قزوین که روز جمعه برگزار شد، بعد از پایان مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران ضمن انتقاد به کمیته انضباطی بابت جریمه سید حسین حسینی علیه رضا درویش و باشگاه پرسپولیس هم صحبت کرد.

همین صحبت ها باعث شد تا کمیته اخلاق امروز در خبری اعلام کند این بازیکن اسبق آبی ها به این کمیته دعوت شده است. البته طبق آخرین پیگیری که خبرنگار آنا انجام داده کمیته اخلاق طبق آیین نامه و با توجه به اینکه صادقی فعلا سمتی در باشگاه ها ندارد نمی تواند حکمی برای او صادر کند و در نهایت این امکان را دارد که به دادگاه او را معرفی کند.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی بابت صحبت هایش شکایت کرده و البته در نامه ای جداگانه به سازمان لیگ چرا باید یک پیشکسوت فوتبال در روز مسابقه کنار خط زمین باشد؟

طبق آیین نامه فقط اعضای تیم و عوامل اجرایی مسابقه می توانند کنار زمین باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال