Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@01:55:01 GMT

جراحی رینوپلاستی گردشگر کانادایی در کیش

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۴۶۵۲

به گزارش ایلنا؛ در پی استقبال چشمگیر گردشگران سلامت از کشورهای اروپایی و آمریکایی و کشور های حاشیه خلیج فارس برای دریافت انواع خدمات درمانی  و پزشکی از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش ، درروزهای اخیر عمل جراحی رینوپلاستی و زیبایی بر روی گردشگر کانادایی با موفقیت انجام شد.

بنابر این گزارش، این خانم 32 ساله کانادایی که در بیمارستان کیش تحت عمل جراحی قرارگرفت با تشکر از کادر درمانی بیمارستان کیش وابراز رضایت از خدمات و میزبانی شایسته این مرکز تخصصی، عدم نیاز به روادید برای سفر به کیش را نکته مثبتی در جذب گردشگر سلامت برشمرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این بسیاری از موارد مشابه برای انجام جراحی به بیمارستان های امارات، ترکیه و هندوستان مراجعه می کردند، اما با توجه به هزینه های مناسب درمان و حضور پزشکان مجرب در جزیره کیش بسیاری از بیماران، این جزیره مرجانی را مقصد گردشگری پزشکی خود قرار داده اند.

مصطفی نادعلی نژاد رییس بیمارستان کیش نیز با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های و زیرساخت های موجود در زمینه درمان و سلامت جزیره کیش در شرایط اقتصادی کنونی بسیار حائز اهمیت است گفت:  جزیره کیش می تواند با فعالیت در این زمینه ها به عنوان پایگاه قدرتمند گردشگری سلامت در حوزه خلیج فارس مطرح شود.

گفتنی است بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در ماه های گذشته با حضوردر نمایشگاه پزشکی بین المللی و امضای قرارداد با چند شرکت معتبر و نامی در این حوزه ، به صورت  ویژه اقدام به جذب گردشگران پزشکی و سلامت کرده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان جراحی زیبایی گردشگری گردشگری سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان

غلامعلی جاودان  رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت افزود: پارسال این طرح در شهر‌های بندرلنگه و حاجی آباد اجرا شد که امیدواریم امسال این طرح به طور کامل در شهر‌های استان اجرا شود.

وی گفت: طرح جامع سلامت در روستا‌های استان اجرا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه افزایش بیمار‌های غیر واگیر از جمله فشار خون افزود: در اجرای طرح سلامت خانواده برای مراقبت از هر دو هزار نفر در حوزه شهری یک مراقب سلامت در نظر گرفته شده است.

جاودان گفت: ایجاد هزار تخت بیمارستانی از دیگر برنامه‌های امسال دانشگاه علوم پزشکی استان است که امیدواریم با حمایت‌های دولت این برنامه اجرایی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس با ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی، بیمارستان میناب با ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی و بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس با پیشرفت خوبی در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

جاودان گفت: در دوسال گذشته از فعالیت تاکنون یک میلیون و ۲۲۰ نفر در بیمارستان‌های استان ۱۰ میلیون خدمات بستری استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۱۰۰ هزار زایمان در بیمارستان‌های استان انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:۷۰ قلم تجهیزات پزشکی سنگین به ارزش ۶ هزار و ۹۱۸ میلیارد تومان در بیمارستان‌های استان مستقر شده اند.

جاودان افزود: ۹۰ پایگاه اورژانس زمینی، اورژانس هوایی بال ثابت و ۴ فروند اورژانس دریایی در هرمزگان فعال است.

وی گفت: شناور اورژانس دریایی برای جزیره بوموسی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در حال ساخت است که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: برای تجهیز این اورژانس ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

منوچهر کمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم در این نشست با اشاره باینکه در استان ۷۳۰ پزشک متخصص داریم، گفت: در استان ۴۵۳ پزشک متخصص کمبود داریم.

حامد فلاح معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیزگفت: داروخانه‌های استان ۳۰ میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه گرمطالبه دارند.

در پایان این نشست از پوستر جشنواره رسانه و سلامت هرمزگان رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بیمارستان گناباد و بجستان درانتظار ماده ۲۳،بیمارستان جدید به شهر‌های زیر۵۰ هزار نفرتعلق نمی‌گیرد
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است