Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز سه‌شنبه در سی و دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی بر لزوم تسهیل در پرداخت وام ازدواج به جوانان تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد وام ازدواج به جوانان با شرایط آسان‌تری پرداخت شود تا مشکلات مالی جوانان در آستانه زندگی مشترک کمتر شود.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی و ارائه مشاوره به جوانان پیش از ازدواج در تحکیم بنیان خانواده و کاهش نرخ طلاق بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه اندازی کلینیک سلامت جنسی را نیز مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: ارائه آموزش و راهکارهای درست در راستای ارتقای سلامت جنسی بسیار پراهمیت و ضروری است؛ سلامت جنسی جزئی از بهداشت باروری است که تاثیر و نقش زیادی بر سلامت افراد و جامعه دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به در پیش رو بودن هفته ازدواج از تمامی دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان خواست در زمینه برگزاری برنامه ها و نمایشگاه هفته ازدواج مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: هم اکنون ازدواج در استان با شیب ملایم درحال کاهش و طلاق نیز با شیب ملایم در حال افزایش است با این حال استان از نظر تعداد ازدواج در کشور رتبه هشتم و از نظر تعداد طلاق در رده بیست و چهارم کشور قرار دارد.

حبیب الله غالب دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان نیز گفت: تا پایان تیرماه امسال ۱۵ هزار و ۲۱۷ فقره تسهیلات ازدواج با رقم سه هزار و  ۵۸۹ میلیارد ریال به زوجین واگذار شده که در این میان بانک‌های ملی، ملت و کشاورزی در این زمینه پیشرو هستند.

۱۲ تا ۱۸ مرداد به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به نام هفته ازدواج در کشور نامگذاری شده است.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی ازدواج حضرت فاطمه خانواده معاون سیاسی امنیتی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم

حسن رضانیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همدان حامی برگزاری رویدادهای ورزشی است، اظهار کرد: اعتقاد داریم همدان به خوبی ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی، آسیایی و ملی را دارد.

وی افزود: در رشته‌های انفرادی نظیر کاراته، بوکس، کشتی، تکواندو و سایر رشته‌ها با فراهم بودن زیرساخت‌های ورزشی و نیروی متخصص پای کار می‌توانیم میزبان بزرگترین رویدادهای ورزشی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه تردید نداریم ورزش منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه می‌شود، گفت: فعلاً در رنج سنی جوان قرار داریم و در پنجره باز جوانی هستیم و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

رضانیا خاطرنشان کرد: جامعه‌ای سالم خواهد بود که ورزش در آن جزو اولویت‌ها باشد.

وی با اشاره به رشد زیرساخت‌های ورزشی بیان کرد: در نشستی که با ریاست فدراسیون کاراته کشور داشتیم این قول را دادیم که انشاالله با حمایت‌های مقام عالی وزارت بستر کمپ‌های بین‌المللی رشته کاراته را در استان فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: به حق با حضور دکتر وفایی در رأس کاراته استان همدان شاهد شکوفایی در این رشته ورزشی بوده‌ایم.

کد خبر 6080456

دیگر خبرها

  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است
  • فعالان عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر تجلیل شدند