Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:05:18 GMT

خبرسازی یک هواپیمای اسقاطی در جهرم به کیش رسید

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۴۸۰۵

خبرسازی یک هواپیمای اسقاطی در جهرم به کیش رسید

عبور بدنه یک فروند هواپیما از خیابانهای شهر جهرم خبرساز شد.

به گزارش ایسنا، عصر دوشنبه 7 مرداد تصاویری در فضای مجازی دست به دست شد که عبور یک فروند هواپیما را از خیابانهای جهرم نشان می‌داد.

سرپرست فرمانداری ویژه جهرم در این خصوص با تایید اینکه بدنه یک فروند هواپیما با یکدستگاه یدک کش از خیابانهای جهرم عبور داده شده است، گفت: این هواپیما اسقاطی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعیان اعلام کرد که این محموله با هدف استفاده در حوزه گردشگری مسیر را به سمت جزیره کیش طی می کرده و از جهرم عبور کرده است.

روابط عمومی منطقه آزاد کیش هم اعلام کرد که بدنه یک هواپیمای فوکر، توسط بخش خصوصی خریداری شده تا در محدوده آبهای پیرامونی این جزیره مستقر شود.

براساس اعلام آن روابط عمومی، مواد زیان آور برای طبیعت و آلاینده های احتمالی موجود در بدنه هواپیما در مقصد از آن جدا شده است.

این هواپیما قرار است در سایت غواصی مصنوعی استفاده شده و فشار گردشگری در محدوده سایت مرجانی این جزیره را کاهش دهد و به کمک رونق گردشگری در این جزیره بیاید.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بخش خصوصی روابط عمومی طبیعت فضای مجازی گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صمداله ترابی، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها و جاده‌ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رانندگان محترم تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و رانندگانی که قصد سفر به خارج از شهر را دارند حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6086484

دیگر خبرها

  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض
  • آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی
  • سفر به ایران قدیم؛ اولین هواپیمای ایران و سفر استانی احمدشاه (+عکس)
  • جزئیات خرید و فروش هواپیمای شخصی در ایران