Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بازدید از دو مرکز رشد واحد‌های فناور نوشهر و تنکابن گفت: اکوسیستم مناسبی در غرب مازندران برای شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد که باید تقویت شوند.

او با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان باید در استان‌ها رونق بگیرند، گفت: با تزریق دانش به صنعت میتوان در استان‌ها شرکت‌های دانش بنیانی نظیر مرکز رشد واحد‌های فناور تنکابن تاسیس کرد تا جلوی واردات محصولات از دیگر کشور‌ها گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون علمی و فناوری رییس جمهور افزود: این محصولات حتی میتوانند صادرات خوبی به دیگر کشور‌ها داشته باشند.
انتهای پیام/س   معاون علمی و فناوری رییس جمهور در تنکابن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علم و فناوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم

احمدرضا جمشیدی مدیرعامل یک شرکت فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در تشریح زمینه فعالیت این شرکت اظهار کرد:‌ هدف از ایجاد این شرکت تولید تجهیزات آب و هواشناسی بود که پس از چند سال کار و تحقیق موفق شدیم اکثر تجهیزات مربوط به آب و هواشناسی را در کشور بومی‌سازی کنیم.

وی افزود:‌ فعالیت این شرکت تولید تجهیزات آب و هواشناسی است، سنسور‌ها و تجهیزات مختلفی که پارامتر‌های محیطی مانند دما، رطوبت، فشار هوا، سرعت و جهت باد و ... را اندازه‌گیری می‌کند، تولید می‌کنیم و در اختیار عموم قرار می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت فناور «صبا پردازش خاورمیانه» مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت:‌ این شرکت سال ۱۳۹۴ ثبت شد؛ اما تحقیق و توسعه و در واقع آغاز به کار شرکت از سال ۱۳۹۵ بود. در مدت فعالیت این شرکت ارتقای تجهیزات تولیدی در دستور کار بوده و اکنون تجهیزات تولیدی می‌تواند با تجهیزات اروپایی و آمریکایی رقابت کند. برنامه‌هایی که در آینده نزدیک دنبال می‌کنیم، استفاده از تکنولوژی‌ها و سیستم‌های جدید و به‌روز دنیا برای ارتقا و به‌روزرسانی تجهیزات تولیدی است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

جمشیدی با بیان نواقص و کمبود‌ها در راه تجاری‌سازی محصولات فناور عنوان کرد: بی‌اعتمادی مردم و مسئولان به تجهیزات و محصولات فناور تولید داخل شاید بزرگ‌ترین مشکل شرکت‌های فناور در راه تجاری‌سازی محصولات باشد از طرفی وجود مشکلات در صادرات به دلیل تحریم‌ها نیز یکی دیگر از نواقص در راه تجاری‌سازی محصولات است.

وی با اشاره به اینکه حمایت خاصی از هیچ نهادی دریافت نکردیم و فقط حمایت از سوی مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر بوده است، مطرح کرد:‌ حمایت از جوانان نوآور در همه زمینه‌ها باعث پیشرفت کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • جهش تولید با حضور در بازارهای جهانی
  • بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود
  • حمایت شهرداری مشهد از نوآوری و خلاقیت شرکت‌های دانش‌ بنیان
  • طرح های دانش بنیان حمایت می شوند
  • ضرورت به کارگیری هرچه بیشتر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان دانشگاه سمنان