Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:17:32 GMT

تولید 75 هزار مرغ گوشتی در آستارا

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۵۷۱۰

حبیب بنی رستم روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت:مرغ های تولیدی در هفت واحد مرغداری آستارا با اخذ گواهی بهداشتی و قرنطینه شبکه دامپزشکی روانه کشتارگاه های استان شده و در بازار مصرف توزیع می شود.

وی افزود: ظرفیت تولید هر واحد مرغداری در آستارا 160 هزار قطعه برابر با 400 تن در هر دوره دو ماهه است و خوشبختانه بیماری خاصی در مرغ های تولیدی مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز اظهار داشت : قیمت هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده در شهرستان آستارا 153 هزار ریال است و مرغ های تولیدی مازاد بر نیاز جهت عرضه به شهرستان های همجوار منتقل می شود. 

محسن آهنی بیان کرد: افزایش قیمت نهاده های دامی و خوراک دام و طیور باعث بالا رفتن نرخ گوشت مرغ در شهرستان آستارا شده و برای مقابله با تخلفات احتمالی، بازرسی های مشترک توسط دستگاه های متولی از مرغ فروشی های این شهرستان آغاز شده است و با موارد تخلف برخورد خواهد شد. 

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و در این شهرستان علاوه بر نگهداری 18 هزار و 300 راس دام سنگین و 10 هزار و 500 راس دام سبک، هفت واحد مرغداری فعال است. 

7105 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا مرغداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مرتضی علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در  قالب سفر هیات دولت به استان سمنان ، واحد تولیدی زرین بافت مهربان تولید کننده کیسه‌های پروپیلن ساده تک رشته‌ای و چند رشته‌ای با سرمایه گذاری حدود ۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۵۵ نفر را در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی را افتتاح کرد.
همچنین با حضور وزیر صمت واحد تولیدی پاسارگاد صنعت باطری تولید کننده انواع جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار هم به بهره برداری رسید.
این واحد با اعتبار ۶۶ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۶۰ نفر و ظرفیت تولید ۲ هزار تن جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار آغاز به کار کرد.
وزیر صمت در حاشیه افتتاح این واحد‌ها، از اجرای سیاست‌هایی برای توسعه کمی و کیفی صنعت و راه اندازی واحد‌های راکد با توجه به شعار سال و تاکید بر مشارکت مردمی با عنوان جهش تولید خبر داد و گفت: وزارت صمت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در کنار آنان است
مرتضی علی آبادی با بیان اینکه سمنان از استان‌های صنعتی و پیشرو در کشور است افزود: در این سفر طرح‌های ویژه حمایت از واحد‌های صنعتی با دستور رئیس جمهور اجرا خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه