Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:42:11 GMT

عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح صالح آباد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۵۹۰۱

عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح صالح آباد آغاز شد

علی اصغر کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تقاطع صالح آباد به جهت حجم بالای ترافیک محور ایلام- مهران بخصوص در زمان اربعین و همچنین تردد زائرین امام زاده علی صالح (ع) و وجود آرامستان در این منطقه یکی از نقاط حساس محسوب می شود که در سالهای گذشته با احداث تقاطع هم سطح بطور موقت ایمن سازی مسیر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر هم سطح با ویژگی جدید به خاطر ارتقاء محور ایلام- مهران به بزرگراه آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: برای احداث این تقاطع با ۲ دهانه به طول ۲۵ متر و ۲ رمپ ورود و خروج به طول سه کیلومتر بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

کاظمی تاکید کرد: در صورت تأمین اعتبار به موقع پیش بینی می شود تا سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

۷۱۷۶/۶۱۱۹

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک

عملیات اجرایی مرحله سوم خط انتقال طرح کمربند جنوبی انتقال آب سدکمال صالح به اراک آغاز شد. معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: طول این خط، ۵ کیلومتر است و با ۸۵ میلیارد تومان اعتبار و در مدت سه ماه بهره‌برداری می‌شود. اسدی افزود: اجرای طرح بر اساس قرار داد در هفت ماه است اما زودتر تحویل داده خواهد شد. با اجری این مرحله خط انتقال به چاه‌های امان آباد متصل شده و کیفیت آب افزایش می‌یابد. او با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: صنایع استان هم باید برای استفاده از آب خلیج فارس و سرمایه گذاری در این زمینه آماده شوند. اسدی مدیرعامل شرکت آب منطقه استان مرکزی هم با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ درصد شهروندان اراک از منابع آب سد کمال صالح استفاده می‌کنند، گفت: افزایش تاب آوری ظرفیت آبی اراک و بالابردن کیفیت آب از اهداف اجرای این عملیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک