Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور  به همراه استاندار مازندران و هئیت همراه ظهر سه شنبه از مزرعه پرورش ماهی قژل آلا با ظرفیت تولید ۵۰۰ تنی ماهی قژل الا در منطقه دوهزار شهرستان تنکابن بازدید کرد.

در این بازدید ولی الله محمدزاده مدیرکل شیلات مازندران ضمن تبیین نقش مهم  منطقه دوهزار تنکابن در تولید و تامین ماهیان سردآبی کشور گفت:  این مزرعه دارای ظرفیت تولید  ۵۰۰ تن ماهی قژل آلا است که با استفاده از مکانیزاسیون شامل دستگاه اکسیژن ساز ، اوزون، مدیا و سیستم برگشت آب ماهی قزل آلای با کیفیتی را تولید و به بازار  عرضه می کند و در این مزرعه حدود ۲۵ نفر به طور مستقیم اشتغال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شیلات مازندران اصافه کرد: ابزی پروران شهرستان تنکابن و رامسر با تولید بیش از ۴ هزار تن ماهی نقش مهمی در تامین  ماهی کشور دارند.

محمد زاده اظهار داشت: در تنکابن در  سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۳ کیلو گرم خاویار پرورشی توسط یک مزرعه تولید شده است.

کد خبر 4680456

منبع: مهر

کلیدواژه: سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور تنکابن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران

معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از چهار درصد به ۱۲ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی‌مهری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث دو مگافارم در ری و فیروزکوه، افزود: برنامه‌ریزی اولیه برای احداث دو مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغ‌داری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه‌ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

منبع: فارس

کد خبر 747811

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است