Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقال کوین پرینس بواتنگ به فیورنتینا با یک میلیون یورو نهایی خواهد شد و او قراردادی دو ساله با ویولا امضا خواهد کرد.

طرفداری- بواتنگ آماده است به زودی کار خود را زیر نظر وینچنزو مونتلا آغاز کند.

روز گذشته(دوشنبه) دنیله پراده، مدیر ورزشی فیورنتینا و جیووانی کارنوالی، مدیر اجرایی ساسولو ملاقات داشتند تا در مورد کوین پرینس بواتنگ گفتگو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ادامه مذاکرات دو باشگاه باعث شد آن ها به توافق برای انتقال این بازیکن غنایی به فلورانس دست یابند. تا ساعات آینده جزئیات این معامله باید حل و فصل شود تا انتقال یک میلیون یورویی بواتنگ که نیم فصل دوم فصل 2018-2019 را به صورت قرضی در بارسلونا سپری کرد، با قراردادی دو ساله به فیورنتینا نهایی شود. هدف بعدی بنفش پوشان، پل لیرولا مدافع سمت راست ساسولو است که به زودی این انتقال نیز می تواند نهایی شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدرشهید والامقام منصور دهقانی به فرزند شهیدش پیوست

مراسم تشیع پیکر مطهر این پدر شهید پرور روز شنبه ١۴٠٣/٢/١ساعت ٣:١۵ بعداز ظهر درقطعه ایثارگران سید محمد نوربخش برگزار می‌شود. 

پاسدار شهیدمنصور دهقانی متولد ۱۳۳۴ در تاریخ ۱۳۵۹/۱۰/۲۸ در خرمشهر به شهادت رسید.

اداره بنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان کازرون این مصیبت جانسوز را به بیت شریف دهقانی تسلیت عرض نموده، علو درجات ان مرحوم، همنشینی باشهیدش وبقای عمر سایر بازماندگان را از درگاه ایزد منان مسالت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پدرشهید والامقام منصور دهقانی به فرزند شهیدش پیوست
  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • رسمی: تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • آاس رم - میلان؛ ترکیب رسمی
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ ترکیب رسمی