Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین کشور روز سه شنبه همراه با فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در بازدید از مناطق سیل زده روستای خویس بخش شاوور شهرستان شوش گفت: سیل امسال به مناطق مسکونی، خدماتی، آموزشی و زیرساخت‌های روستا‌ها و شهر‌ها خسارت وارد کرد که بعد از مرحله امدادرسانی، بسیج و سپاه وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تعمیر، بازسازی و تحویل ۲۷۴ واحد مسکونی در گام نخست اظهار کرد: گروه‌های جهادی با حضور سپاه استان‌های معین کشور در مرحله دوم برای احداث یا تعمیر منازل مسکونی و آموزشی وارد عمل شدند.

سردار سرتیپ سلیمانی با بیان اینکه تمام واحد‌های تعمیری تا پایان شهریورماه تحویل داده می‌شوند، بیان داشت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سطح کشور و یکهزار و ۲۰۰ واحد در استان خوزستان با همت سپاه، بسیج و بنیادمسکن در حال ساخت است.

به گفته فرمانده بسیج مستضعفین کشور، واحد‌های در دست احداث تا آذرماه سال جاری به مالکان تحویل داده می‌شوند.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: باکمک بنیادمسکن و دستگاه‌های دولتی، سپاه شهرستان‌های معین ازجمله دزفول و اندیمشک و گروه‌های جهادی کار تعمیر و ساخت منازل سیل زده در سطح استان بخوبی درحال انجام است و منازل طبق زمان بندی اعلام شده تحویل مالکین داده می‌شوند.

انتهای پیام/گ

فرورفتن منازل در سیلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بگفته آقای زمانی مظفر آبادی، مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران، مرحله نخست طرح محک یک، در شهرستان دماوند، در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد امسال به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • صاحبخانه های خوب تشویق می‌شوند