Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس آگاهی ناجا با حضور در مرکز نظارت همگانی 197 به صورت حضوری و تلفنی، سوالات و مشکلات شهروندان را بررسی و رسیدگی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "محسن حسن خانی" در حاشیه دیدار مردمی در مرکز نظارت همگانی 197 اظهار داشت: پلیس آگاهی پناهگاه و مأمن مردم بوده و پاسخگویی به مطالبات می بایست در رأس اقدامات پلیس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مرکز نظارت همگانی پل ارتباطی مناسبی بین مردم و پلیس برای بیان مشکلات، انتقادات و پیشنهادها می باشد، افزود: در دیدار صورت گرفته، مشکلات 60 نفر از شهروندان به صورت چهره به چهره و تلفنی بررسی و دستورات لازم برای پیگیری هر یک از آن ها صادر شد.
رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه رسیدگی به شکایات مردم در سریع ترین زمان ممکن و بدون تعلل انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در صورتی که هر یک از هموطنان بابت انجام امور خود در پلیس آگاهی پیشنهادی داشته باشند، مراتب بررسی و در صورت لزوم، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: برابر آمارهای مرکز نظارت همگانی ناجا، تعداد شکایات مردمی واصله در حوزه ماموریت های پلیس آگاهی طی سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد کاهش داشته است.
این مقام ارشد انتظامی همچنین گفت: طبق آمار، تقدیر از کارکنان پلیس آگاهی در سال جاری نسبت به مدت مشابه گذشته سال گذشته با 19 درصد افزایش مواجه بوده است که نشان از تلاش مضاعف کارآگاهان پلیس آگاهی در خدمت رسانی به مردم می باشد.
سردار حسن خانی افزود: مجموع پیام ها و تماس های شهروندان با مرکز نظارت همگانی 197 در خصوص ماموریت های پلیس آگاهی نیز در همین مدت، حدود 6 درصد افزایش داشته که این روند نشان اعتماد مردم به پلیس است.
رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس را یکی از عوامل مهم در پیشگیری و کنترل جرایم عنوان کرد و از هموطنان عزیز خواست در نگهداری اموال و دارایی های خود دقت کافی را به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش تقدیر مردم کارآگاهان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران