Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین اردوی تدارکاتی تیم کایاک زیر۲۳ سال و جوانان با حضور ۹ ورزشکار در دریاچه آزادی برگزار می شود. ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسون قایقرانی، پنجمین اردوی تدارکاتی تیم آب‌های آرام کایاک زیر 23 سال و جوانان جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا 2020 با حضور 9 ورزشکار آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایقرانان از فردا 9 مرداد ماه تمرینات خود را زیر نظر انوش عباسی (مربی) و رضا رئیسی (کمک مربی) به مدت 20 روز در دریاچه آزادی آغاز کرده و تا 29 مرداد ماه ادامه خواهند داد.

تیم ملی آبهای آرام جوانان و زیر 23 سال راهی رومانی می‌شود

امیر آقامیرزایی، امیرحسین غریب از گیلان و فربود کیانی و پوریا شریفی از تهران و در بخش زیر23 سال و مهرشاد تنهایی و مازیار یگانه از گیلان، علی طاهری از مازندران، پارسا امیدوار از تهران و معین بوروثوق از اردبیل در بخش جوانان نفرات دعوت شده به اردو هستند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی

تورج صادقی، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: بیش از هزار قطعه پرستوی دریایی تیره در غرب تالاب انزلی در چندین کلونی بزرگ حدود ۱۰۰ آشیانه ساختند. 

او با بیان اینکه این گونه پرنده به صورت کلونی در غرب تالاب بندر انزلی زادآوری دارند، افزود: عمق مناسب آب، پوشش گیاهی مطلوب و زنجیره غذایی کامل باعث به وجود آمدن بستری مناسب برای لانه گزینی این پرنده‌ها شده است.

معاون محیط زیست گیلان همچنین تصریح کرد: کارشناسان همزمان با زادآوری پرستو‌های دریایی، کار حلقه گذاری جوجه‌های این پرنده‌ها را آغاز می‌کنند.

پرستوی دریایی تیره با گونه‌ای پرستوی دریایی از تیره کاکاییان است. این پرستوی دریایی پرنده‌ای پرجنب و جوش است که برای به دست آوردن غذا شیرجه رفته و آن را می‌قاپد.

این پرنده اغلب در آب‌های داخلی زندگی می‌کند و در زمستان‌ها نیز گاه به صورت گذری در کرانه‌های دریا‌ها دیده می‌شود و بر علف‌های شناور روی آب در تالاب‌ها آشیانه می‌سازد.

تالاب انزلی، زیستگاه گونه‌های آبزیان، پرندگان و گیاهان نایاب در شهرستان بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

این تالاب بین المللی از جمله تالاب‌های دریایی - ساحلی ایران است که در کنار ارزش و اهمیت برای زمستان گذرانی پرندگان، مهمترین زیستگاه جوجه‌آوری پرندگان آبزی در استان گیلان است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار