Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رژیم صهیونیستی در راستای تسریع سیاست یهودی‌سازی قدس اقدام خصمانه جدیدی را انجام داده است.

بر اساس این گزارش، مقامات صهیونیست طرح ساخت 6 هزار واحد مسکونی برای شهرک نشینان صهیونیست ساکن در بخش‌های مختلف قدس و کرانه باختری را به تصویب رسانده اند.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی با سرعت به شهرک‌سازی در قدس اشغالی ادامه می‌دهد تا بدین ترتیب ضمن مصادره اراضی فلسطینیان و افزایش جمعیت شهرک نشینان در این شهر، به تدریج این شهر را از وجود فلسطینیان خالی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4680523

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، شماری از شهرک نشینان صهیونیست امروز سه شنبه همزمان با عید پسح (مراسمی متعلق به یهودیان) با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

یهودا گلیک خاخام افراط گرای صهیونیست هم امروز همزمان با عید پسح به مسجدالاقصی تعرض کرد.

این در حالی است که گروه‌های فلسطینی در روزهای اخیر با صدور بیانیه هایی از مردم فلسطین خواسته اند که در راستای تقابل با تعرضات صهیونیست‌ها و مراسم های آنها در اعیاد یهودی در زمینه آوردن قربانی به صحن مسجدالاقصی، به طور حداکثری در این مسجد شریف حضور داشته باشند.

کد خبر 6086278 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند+ فیلم
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • سقوط پهپاد اسراییلی در جنوب لبنان بر اثر اصابت موشک
  • تنبیه شهرک‌نشین صهیونیست که قصد اهانت به پرچم فلسطین را داشت
  • صهیونیستی که تاوان نفرت خود از پرچم فلسطین را داد