Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جبهه فرهنگی، اجتماعی، مردمی انقلاب اسلامی ملایر با بیان اینکه اختتامیه ماسبقه “چه جوری شد سر گرفت” در ۱۲ مرداد است گفت: تاکنون ارسال ۱۰۳ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین روح اله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار مسابقه “چه جوری شد سر گرفت” اظهار داشت: این مسابقه با هدف توجه به فرهنگ ازدواج آسان برگزار شد، و با استقبال مردم ملایر و سایر علاقمندان در سطح کشور مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جبهه فرهنگی، اجتماعی، مردمی انقلاب اسلامی ملایر افزود: با وجود اینکه قرار بر این بود که مسابقه در سطح استان همدان برگزار شود، اما بدلیل تبلیغات در فضای مجازی آثاری از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۰۳ اثر در قالب خاطره و داستان به دبیرخانه مسابقه چه جوری شد سر گرفت، ارسال شد، گفت: ۴۲ اثر از شهرستان ملایر، ۸ اثر از سایر شهرهای استان و ۵۳ اثر از شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه مسابقه رسید.

نجفی با بیان اینکه آثار ارسال شده توسط سه تن از داوران در شهرستان ملایر داوری شد، افزود: پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران، ۱۵ اثر به عنوان آثار برتر منختب شدند.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقه چه جوری شد سر گرفت در سالروز ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و حضرت زهراسلام الله علیها) برگزار می شود، بیان کرد: اختتامیه این مسابقه ۱۲ مرداد ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی واقع در میدان قائم(عج) با حضور شرکت کنندگان در مسابقه و علاقمندان برگزار می شود.

دبیر جبهه فرهنگی مردمی ملایر گفت: نتایج نهایی مسابقه و اسامی برگزیدگان در مراسم اختتامیه اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه جوایز سه نفر برتر کمک هزینه سفر کربلا، کمک هزینه سفر مشهد ۷ میلیون ریال می باشد، افزود: به ۱۲ اثر برتر دیگر نیز کارت هدیه یک میلیون ریالی تعلق می گیرد.

نجفی گفت: از همه ی علاقمندان دعوت می شود تا در این مراسم جشن و اختتامیه مسابقه چه جوری شد سر گرفت حضور یابند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشورمان ۵ تا ۱۰ اردیبهشت در استان همدان و سالن ۳ هزار نفری الغدیر شهرستان ملایر برگزار می شود.   این پیکار‌ها که حکم انتخابی تیم نوجوانان را دارد با حضور بوکسور‌های همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد