Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیر جهادکشاورزی شهرستان شاهرود با حضور در محل اجلاسیه شهدا این شهرستان از روند اجرایی این رخداد عظیم فرهنگی بازدید کرد.
در این بازدید که فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز حضور داشت، احمد حسین پور مدیر اجرایی اجلاسیه در خصوص برنامه های اجلاسیه و روند کار توضیحاتی ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهندس حجتی نیز با تقدیر از فعالیت های انجام شده بر تعامل و همکاری این اداره در برگزاری این اجلاسیه و برپایی غرفه اقتصاد مقاومتی و تولید ملی خبر داد.
خاطر نشان می‌شود سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد و با اجرای نمایش بر بال ملائک از ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در منطقه عمومی وادی السلام شاهرود برگزار می‌شود. /files/fa/news/1398/5/8/2352105_126.jpeg /files/fa/news/1398/5/8/2352106_721.jpeg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای ویژبرنامه «زیر چتر اصفهان» به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «زیر چتر اصفهان» در این منطقه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با محوریت امامزاده ابراهیم محله سودان از سوم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: در این ویژه‌برنامه، نقل اصفهان، ورزشی پهلوانی و تئاتر در تاریخ هشتم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۰۰ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت اختتامیه و معرفی آثار برگزیده انجام می‌شود، افزود: نمایشگاه صنایع دستی اصفهان به دست بانوان هنرمند منطقه، برپایی غرفه کودک و بازی‌های شاد کودکانه، پخش نماهنگ اصفهان و منطقه ۹ از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته فرهنگی اصفهان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت این هفته و به‌منظور برجسته کردن یاد و خاطر شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، همچنین ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی در این هفته از چند تن خانواده معزز شهدا و جانبازان منطقه دیدار به عمل خواهد آمد، چراکه معتقدیم دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان در مدیران شهری می‌شود.

کد خبر 747208

دیگر خبرها

  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • کشت کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و شاهرود
  • اجلاسیه شهدای سلامت در پاکدشت برگزار می‌شود