Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی دیروز (دوشنبه) فایل صوتی از تماس قایق‌های سپاه پاسداران را با ناو جنگی بریتانیایی که در نزدیکی کشتی «استنا ایمپرو» مستقر بوده ، منتشر کرد. در این فایل صوتی به ناو جنگی بریتانیا هشدار داده شده که درخصوص موضوع توقیف کشتی «استنا ایمپرو» دخالت نکند و «خود را به خطر نیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «انداز جهان» کارشناسان برنامه همچنین درباره اقتدار سپاه پاسداران و چگونگی برخورد با ناو جنگی بریتانیایی و حفاظت از مرزهای دریایی جمهوری اسلامی گفت وگو خواهند کرد.

نفت‌کش «استینا ایمپرو» بریتانیا که از بندر فجیره امارات به سمت عربستان در حال حرکت بود، در تاریخ ۲۸ تیر توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران توقیف شد. 

سپاه در بیانیه خود علت توقیف این نفت‌کش را رعایت نکردن قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی عنوان کرده است.

اجرای برنامه «انداز جهان» را محمد مهدی شرافت بر عهده دارد و تهیه کننده نیز محسن روخ دوست است.

سید حسام الدین مهاجری هم کارشناس محتوایی برنامه است.

برنامه تحلیلی «انداز جهان» در قالب ترکیبی گفت و گو محور هر روز به جز یکشنبه ها روی آنتن کانال 24 ساعته اردوی شبکه جهانی سحر است.

این برنامه ساعت 20:30 به وقت تهران از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جهان خلیج فارس سپاه پاسداران نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماری از بانوان گچسارانی در حمایت از اقدام تنبیهی دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و به شکرانه تحقق عملیات «وعده صادق» در مرکز این شهر (روگذر) ایستگاه شکرانه اقتدار برپا کردند. توزیع بیش از دو هزار کاسه آش، پخت نان محلی، پخش شیرینی و شربت بین شهروندان به همراه آیین آتش‌بازی از دیگر برنامه‌ها در این ایستگاه اقتدار بود. گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
حمله موشکی و پهپادی به‌سوی سرزمین‌های اشغالی ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به‌عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و نبود واکنش صریح جامعه بین‌المللی به این اقدام غیرقانونی، انجام شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران