Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوجوانان ایران به خوبی مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارند.

طرفداری- 4 نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان راه یافتند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز در بلغارستان در حال برگزاری است که تاکنون 4 کشتی گیر کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم علی عرب در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر استفان شتریوف از مقدونیه را شکست داد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر صفر از سد ولادیسلاو نیکاندروف از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 51 کیلوگرم علی قلی زادگان در دور اول مقابل ریاد اصلان اف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد. وی در دور بعد مقابل جهانگیر آخماجانوف از قزاقستان با نتیجه 10 بر 6 مغلوب شد و باید منتظر حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 60 کیلوگرم عرفان الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر 5 جنیک آستاریان از ارمنستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی و در یک کشتی نزدیک با نتیجه یک بر یک از سد یوشینسوکه اویاگی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 71 کیلوگرم ابوالفضل ولی پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 2 بر صفر بارتلومیج ریبزینسکی از لهستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر از سد پیتار میهوف از بلغارستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 92 کیلوگرم سهیل یوسفی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر داویده کاسو از ایتالیا را از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل عمر آگتاس از ترکیه با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. یوسفی در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 مونو داهیا از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات نوبت صبح یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با گانخویاگ گانباتار از مغولستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۵:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای؛ استانبول آخرین شانس بازمانده آخر!
  • آذرپیرا پنجمین سهمیه کشتی آزاد را گرفت
  • آذرپیرا پنجمین سهمیه را گرفت و المپیکی شد
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت
  • گزارش کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا / آذرپیرا با غلبه بر کشتی‌گیر ایرانی- ژاپنی راهی نیمه‌نهایی شد
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!
  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد