Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:55:43 GMT

کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در محمودآباد دستگیری شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۷۳۷۴

کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در محمودآباد دستگیری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وصول مرجوعه ای قضائی مبنی بر وقوع چندین فقره کلاهبرداری توسط گردانندگان یک وبسایت که به منظور امور خدماتی تشکیل شده بود، موضوع در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: کارآگاهان پلیس فتا، با کارشناسی های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی گردانندگان این وبسایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردارمیرفیضی، تصریح کرد:پس از هماهنگی های قضائی، ماموران گرادننده اصلی این وبسایت که با اقدامات متقلبانه و با وعده فروش وام از ۲۰۰ میلیون ریال تا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شهروندان در سراسر کشور کلاهبرداری کرده بود را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

وی با بیان این که در بازرسی از خودرو و محل اختفای متهم در یکی از ویلاهای تفریحی شهرستان محمودآباد، چندین دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه لپ تاب نیز کشف شد، اظهار داشت: متهم به تبلیغ وب سایت و فروش وام در سایر سایت های خرید و فروش کالا از یک سال گذشته تاکنون اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کلاهبرداری ۱۵ میلیارد ریال متهم ، گفت: تاکنون ۱۲ نفر از مالباختگان در سراسر کشور شناسایی شدند.

سردار میرفیضی همچنین خاطرنشان کرد:متهم که تحت تعقیب پلیس آگاهی استان فارس و پلیس فتا استان های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی نیز بوده، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

کد خبر 4680592

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران سردار میرفیضی کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد