Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@14:04:47 GMT

مقالات همایش ملی اعجاز قرآن فراخوان شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۷۵۱۷

مقالات همایش ملی اعجاز قرآن فراخوان شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ حجت الاسلام سید محمدحسن جواهری مدیر گروه قرآن پژوهی پژوهشکده حکمت و دین پژوهی و دبیر علمی همایش ضمن اعلام این خبر گفت:‌ همایش ملی اعجاز قرآن با تاکید بر آراء علامه طباطبایی(ره) به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دارالقرآن مفسر کبیر حضرت آیت الله سید محمدحسین طباطبایی(ره) همزمان با سی و نهمین سالگرد ارتحال آن عالم ربانی آبان ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت فراخوان مقالات این همایش با محورهای اعجاز و تحدی، ‌اعجاز بیانی قرآن،‌ اعجاز علمی قرآن،‌ اعجاز تاثیری قرآن‌، اعجاز معارفی قرآن‌، اعجاز تشریعی قرآن‌ و دیگر وجوه و مسائل فرعی اعجاز قرآن منتشر می‌شود.

دبیر علمی همایش اعجاز قرآن همچنین افزود: مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان مردادماه ۹۸ بوده و مهلت ارسال اصل مقالات نیز تا پایان شهریورماه سال جاری تعیین گردیده است. روز برگزاری همایش نیز همزمان با سالروز رحلت علامه طباطبایی(ره) نیمه دوم آبان ماه ۹۸ تعیین خواهد شد.

جواهری با دعوت از جامعه علمی کشور برای ارسال مقالات خود به دبیرخانه همایش همچنین افزود:‌  مقالات دریافتی از سوی دبیرخانه همایش ارزیابی گردیده و طی آثاری چاپ و منتشر می شود و مجموعه مقالات منتخب با حضور اساتید و علما در روز برگزاری همایش رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است علاقه مندن جهت تماس با دبیرخانه همایش ضمن ارتباط با آدرس قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، گروه قرآن پژوهی می توانند با صندوق پستی quranicresearch@iict.ac.ir مکاتبه و با شماره ۰۲۵۳۷۶۰۳۱۷۵ داخلی ۱۱۸ تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دین قرآن قم برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد