Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران ،همه مالکان خودرو و موتورسیکلت که درپی فراخوان قبلی اقدام به درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه کرده‌اند و شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، نیازی به ثبت نام مجدد و یا مراجعه به پلیس +۱۰ ندارند و کارت هوشمند سوخت آن‌ها براساس ثبت نام انجام شده صادر و از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکان خودروهای صفر کیلومتر یا خودروهای تعویض پلاکی که هنوز «کارت خودرو» دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پیگیری مرسولات سازمانی پست جمهوری اسلامی ایران به آدرس http://najatracking.post.ir/ و وارد کردن کد ۱۶ رقمی شناسایی خودرو (VIN) مندرج در «شناسنامه مالکیت خودرو» از سرنوشت کارت سوخت خود اطلاع یابند.

۲۲۶۲۳۱ کد خبر 1284946

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مصرف سوخت کارت سوخت بنزین باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ استان البرز ایران و آمریکا قوه قضاییه سخنگوی قوه قضاییه نقل و انتقالات لیگ برتر بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: محصولات ویژه این مجموعه عظیم پالایشی کشور فقط از طریق بورس انرژی ایران به صورت شفاف عرضه، معامله و صادر می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، حسین ریاحی اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس،بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، افزون بر تولید فرآورده‌های اصلی سبد سوخت کشور، محصولات ویژه دیگر از جمله انواع نفتا، نفت سفید، حلال ۴۰۲، ته‌مانده برج تقطیر، گاز بوتان و گاز مایع را تولید می‌کند.

وی ادامه داد: فرآورده‌های اصلی این شرکت از طریق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و محصولات ویژه از طریق بورس انرژی ایران به‌طور شفاف عرضه، معامله و صادر می‌شود و افزون بر اینکه هیچ واسطه‌ای در این میان دخل و تصرف ندارد، فروش محصولات نیز خارج از بورس انرژی انجام نمی‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ستاره خلیج فارس افزود: با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، به‌منظور جلوگیری از خام‌فروشی و برای توسعه زنجیره ارزش و تأمین خوراک پتروشیمی‌های بزرگ داخلی با دستورات حاکمیتی از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ۱۳۷ هزار تن از انواع نفتای تولیدی این پالایشگاه در سالی که گذشت به شرکت‌های پتروشیمی شازند، تبریز و بوعلی سینا به فروخته شده است.

ریاحی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۷۰۰ تن انواع فرآورده‌ این پالایشگاه در قالب ۱۲۸ عرضه در رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه شده و ۹۵۰ میلیون دلار فروخته شده که این فرآیند صادراتی به‌طور شفاف انجام شده و ارز حاصل از صادرات آن حسب مقررات جاری بانک مرکزی فروخته شده است.

وی یادآور شد: با این حجم از صادرات همه وجوه حاصله در سامانه‌های اعلام شده از سوی بانک مرکزی فروخته شده است و از اینکه توانسته‌ایم در ارزآوری در چرخه اقتصادی کشور سهیم باشیم، بسیار خرسندیم.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ستاره خلیج فارس اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۲۵ شرکت تازه بین‌المللی به‌عنوان خریداران محصولات این شرکت اضافه شده و به عرضه رقابتی و شفافیت در فروش کمک شایانی کرده و منجر به افزایش فروش، صادرات و قیمت‌گذاری صحیح محصولات نسبت به سال‌های پیش شده است.

ریاحی گفت: خریداران بر اساس نوع فرآورده، محصولات را به صورت زمینی یا دریایی دریافت کرده‌اند و همسو با تنوع‌بخشی به فروش گاز مایع، فروش دریایی این فرآورده در حداکثر ظرفیت انتقالی موجود انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به دستورهای حاکمیتی مقدار خوراک دریافتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس طبق برنامه‌ریزی‌های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران بوده و بیشترین مقدار فرآورده نفتای تولیدی این پالایشگاه به بنزین تبدیل شده است.

شایان ذکر است با رفع تعهد ارزی از محل منابع حاصل از صادرات این شرکت، بخش بیشتر منابع حاصل از این دستاوردها صرف پرداخت دیون تسهیلات دوران ساخت پالایشگاه شده و منابع ریالی نیز صرف بازپرداخت تسهیلات ریالی، پرداخت سود سهام و مخارج جاری شرکت شده است، همچنین هم‌اکنون همه منابع مالی این شرکت در بانک‌های استان هرمزگان است و رسیدگی‌ها به پرونده‌های مالیاتی شرکت نیز در خود استان انجام می‌شود و این شرکت با ثبت رکورد در فروش فرآورده‌ها نسبت به دیگر پالایشگاه‌ها طی سال‌های اخیر، تاکنون منابع قابل‌توجهی را به وصولی‌های مالیاتی استان افزوده و در عمل به‌طور غیرمستقیم منابع بسیاری را در اختیار توسعه و آبادانی هرمزگان سرافراز قرار داده است.

دیگر خبرها

  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود
  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات