Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه خوارزمی، عزیز الله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی با سردار محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در این دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد ...

رئیس دانشگاه خوارزمی به معرفی این دانشگاه در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی پرداخت و از آمادگی دانشگاه خوارزمی برای همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و مشاوره با مجموعه نیروی انتظامی استان البرز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی به مشکلات دانشگاه خوارزمی در بخش حمل و نقل اشاره کرد و بهره برداری از ایستگاه مترو این منطقه را بسیار مهم دانست.

 وی موضوعات اجتماعی منطقه را از اولویت های مشکلات دانشگاه عنوان کرد و خواستار یاری دستگاه‌های اجرایی استان در این خصوص شد.

سردار محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز نیز آمادگی خود و مجموعه نیروی انتظامی استان را با همه توان پژوهشی و عملیاتی خود برای هرگونه همکاری با دانشگاه خوارزمی اعلام کرد.

در این دیدار تیمی مشترک بین دانشگاه و نیروی انتظامی استان البرز تفاهم نامه موجود بین دو طرف را به شکل عملیاتی و اجرایی فعال کند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار نوروزی با فرمانده و معاونین انتظامی کرمانشاه، با اشاره به اینکه مأموریت‌های نیروی انتظامی بسیار متنوع است، اظهار کرد: بحمدالله اهدافی که برای مجموعه نیروی انتظامی پیش‌بینی شده، محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی با سایر کشورها تفاوتی اساسی دارد، افزود: این تفاوت بنیادی، مردمی‌بودن مجموعه پلیس است چراکه پلیس برخاسته از مردم و خادم مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ارتباط نیروی انتظامی با مردم را بسیار مهم خواند و عنوان کرد: مدنظر امام (رحمة‌الله‌علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) این است که پلیس در جامعه هم اقتدار داشته باشد، هم جنبه مردم‌داری و مردم‌محوری خود را بر اساس قوانین برخاسته از مکتب اسلام و قرآن، حفظ کند.

وی در خصوص حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و برخورد با مظاهر روزه‌خواری، بیان کرد: انتظار از مجموعه پلیس این است که با درایت، پختگی و دلسوزی در مجموعه‌های صنفی حضور پیدا کند و به‌گونه‌ای افراد را توجیه کنند که خود شخص حرمت ماه خدا را رعایت و از روزه‌خواری پرهیز نماید. اگر این‌چنین باشد، پلیس نقش یک مربی و راهنما را پیدا می‌کند و فقط مأمور اجرای قانون نیست.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه بسیاری از مشکلاتی که در جامعه رخ می‌دهد به دلیل نرخ بالای بیکاری و مشکلات فرهنگی است، خاطرنشان کرد: خدمت به ملت مؤمن و شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، عبادت است و در رابطه با قضایایی که پلیس با آن درگیر است، همه دستگاه‌ها به‌نوعی مؤثر هستند.

کد خبر 6064350

دیگر خبرها

  • قتل ۲ برادر در قبرستان شرف آباد یاسوج
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • کار نیروی انتظامی نمونه‌ای از جهاد است
  • ۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان