Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@12:39:54 GMT

میانگین شاخص کل بخش برق به ٢,١٨- درصد رسید

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۸۱۱۷

به گزارش ایلنا، شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق در فصل بهار سال ١٣٩٨ به عدد ١١٠,١٤ رسید که نسبت به شاخص فصل مشابه سال قبل (١٣٣.٢٣)، ١٧.٣٣ درصد کاهش داشته است. درصد تغییرات میانگین شاخص کل بخش برق در چهار فصل منتهی به فصل بهار سال ١٣٩٨ نسبت به دوره مشابه سال قبل ٢.١٨- درصد می باشد.

شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق در ساعات اوج بار در فصل بهار سال ١٣٩٨ به عدد ١١٣,٦٢ رسید که نسبت به شاخص فصل مشابه سال قبل (١٣٢.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

١٢)، ١٤.٠٠ درصد کاهش داشته است. درصد تغییرات میانگین شاخص کل بخش برق در ساعات اوج­ بار در چهار فصل منتهی به فصل بهار سال ١٣٩٨ نسبت به دوره مشابه سال قبل ٠.٠٧- درصد می‌­باشد.

شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق در ساعات میان‌بار در فصل بهار سال ١٣٩٨ به عدد ١٠٨,٣٣ رسید که نسبت به شاخص فصل مشابه سال قبل (١٣٤.٤٧)، ١٩.٤٤ درصد کاهش داشته است. درصد تغییرات میانگین شاخص کل بخش برق در ساعات میان­بار در چهار فصل منتهی به فصل بهار سال ١٣٩٨ نسبت به دوره مشابه سال قبل ٣.٨٣- درصد می­باشد.

شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق در ساعات کم‌بار در فصل بهار سال ١٣٩٨ به عدد ١١١,٤٤ رسید که نسبت به شاخص فصل مشابه سال قبل (١٣١.١٧)، ١٥.٠٤ درصد کاهش داشته است. درصد تغییرات میانگین شاخص کل بخش برق در ساعات کم­بار در چهار فصل منتهی به فصل بهار سال ١٣٩٨ نسبت به دوره مشابه سال قبل ٠.٢٢- درصد می­باشد.

برای مشاهده متن کامل خبر به فایل پیوست مراجعه کنید. 

https://www.amar.org.ir/Portals/0/News/1398/barg98-1.pdf

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برق شاخص فصل شاخص کل مرکز آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی

بر اساس اعلام شرکت کنترل کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۴ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۸  و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

دیگر خبرها

  • تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
  • هوای ۴ شهر اصفهان قابل قبول است
  • خشکسالی در کمین این استان‌ها
  • تورم نقطه‌ای فروردین به ۳۰.۹ رسید
  • کاهش میانگین تورم سالانه به کمتر از ۴۰ درصد/ نرخ تورم برای دهک بدون یارانه نقدی چند درصد است؟
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • پرشدگی ۶۲ درصد سدها در کشور
  • افزایش بارش‌ها در آذربایجان‌ غربی
  • افت ۱۶ درصدی بارش‌ ها نسبت به میانگین ۵۵ سال اخیر