Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:04:07 GMT

ضربات چاقو به زندگی جوان همدانی پایان داد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۸۲۵۴

ضربات چاقو به زندگی جوان همدانی پایان داد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت حوالی یک بامداد گزارش یک مورد درگیری منجر به جرح و انتقال مصدوم به درمانگاه قهاوند به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

سرهنگ جمشید باقری افزود: ماموران پاسگاه در محل درگیری حضور یافته همچنین تیمی از ماموران قهاوند در مرکز درمانی حضور می یابند که متوجه مرگ این فرد به علت شدت جراحات وارده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نتایج به دست آمده از تحقیقات صورت گرفته گویای این است که سه تن بر روی زمین کشاورزی با یکدیگر درگیر شدند که پس از استفاده از سلاح سرد و ضرب و شتم یکدیگر ۲ تن از عوامل این درگیری متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات محل اختفای ضارب ۲۴ ساله را که در منزل بستگان حضور داشت شناسایی و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ باقری بیان کرد: این فرد نیز به علت آثار و جراحات به جا مانده از ضربات چاقو زخمی شده بود که پیش از انتقال به کلانتری در بیمارستان بستری و مورد مداوا قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته چند روز پیش در روستا بین قاتل و مقتول به علت اختلاف های قبلی، درگیری رخ داده که مردم به جدا کردن آنها اقدام می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: به گفته قاتل، در روز حادثه وی در حال فعالیت بر روی زمین کشاورزی بوده که مقتول و دوستش به یکباره به وی حمله ور شده و او را زخمی می کنند و او برای دفاع از خود از سلاح سرد استفاده می کند.

سرهنگ باقری بیان کرد: نفر سوم این درگیری نیز به علت ضربات چاقو مصدوم شده بود که او نیز در بیمارستان بستری شد.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استفاده از سلاح زمین ضرب و شتم کشاورزی مرکز فوریت های پلیسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدرضا نجارزاده، ظهر چهارشنبه گفت: در پی اعلام ربایش دو پسر ۳۵ و ۲۳ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان رودبار جنوب و با حضور مأموران پلیس آگاهی در محل مشخص شد چند نفر با تهدید دو پسر جوان را از محدوده یک دامداری ربوده و به محل نامعلومی منتقل کرده‌اند.

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح مهار و اعلام موضوع به تمامی واحد‌های گشت انتظامی در نهایت با انجام کار اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین محلی، افرادی که اقدام به ربودن این دو نفر کرده بودند عرصه را بر خود تنگ دیده و افراد ربوده شده را کمتر از ۲ ساعت آزاد کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان رودبار جنوب علت این عمل مجرمانه را اختلاف شخصی بین چند جوان ذکر و بیان کرد: پی جویی‌های لازم برای شناسایی دقیق‌تر و دستگیری عاملان این آدم ربایی در دست انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • از بوی بد دهان تا چای سرد