Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@08:28:50 GMT

آغاز ضبط مرحله نهاییکودک شو در دکور جدید

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۸۲۷۲

به گزارش ایلنا، برنامه «کودک شو» به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. این برنامه در فصل سوم خود شاهد حضور ۹۶ خانواده به عنوان شرکت‌کننده بود که ۲۴ خانواده از بین آنها با کسب آرای مردمی به مرحله پایانی رسیدند.

بر همین اساس قرعه‌کشی بین این خانواده‌ها در دکور جدید طراحی شده برای آن برگزار شد تا هر خانواده رقیب مستقیم خود در مرحله پایانی را شناخته و به رقابت رودرو بپردازد، که در این مراسم محمد احسانی مدیر شبکه نسیم نیز حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که مرتضی جاسبی"مدیر گروه تولید نسیم"، امیر عباس اشرف"مدیر روابط عمومی و تامین برنامه شبکه نمایش" و مهدی توکلی زاده "مدیر تامین برنامه نسیم" ، احسانی را همراهی می‌کردند، مرحله قرعه کشی با حضور خانواده‌ها ضبط شد.

محمد احسانی در این بازدید به گفتگو با عوامل سازنده این برنامه پرداخت و ضمن اشاره به جایگاه شبکه نسیم در بین خانواده‌ها، کودک شو را یکی از برنامه‌های موثر در راستای تقویت مهارت‌های زندگی سالم و کیفیت ارتباط موثر با فرزندان دانست.

وی با یادآوری نکات آموزنده این مجموعه برنامه‌ها، حمایت از کالای ایرانی را نیز یکی دیگر از اهداف آن برشمرد.

احسانی همچنین خطاب به گروه برنامه ساز گفت: پس از پایان این فصل در یک بازه زمانی به استراحت پرداخته و ضمن استفاده از ظرفیت‌های اتاق فکر و نیز برنامه‌ریزی موثر، فصل‌های پخش شده را آسیب شناسی کرده و فصل جدید کودک شو را که برای ابتدای سال ۹۹ برنامه ریزی شده را با قدرت بیشتری شروع و آماده کنید.

در ادامه رضا نصیری شهرضایی، یکی از تهیه‌کنندگان کودک شو به تشریح جزییات بخش‌های نهایی و رقابت شرکت‌کنندگان پرداخت و افزود: دکور جدیدی برای این بخش طراحی، اجرا و نصب شده که رقابت نهایی نیز در این دکور و فضا که براساس تنوع و خاصیت‌های بخش نهایی پیاده سازی شده است، ضبط می‌شود.

نصیری ادامه داد: اتاق کودک در این برنامه حذف نشده است. چراکه حذف آن منجر به حذف نقش کودک در این رقابت می‌شود. خانواده‌ها براساس قرعه‌کشی به صورت دوبه دو در مسابقاتی هیجانی و سرگرم‌کننده به رقابت با یکدیگر پرداخته که یکی از آنها با کسب امتیاز به مرحله بعد صعودکرده و در نهایت پس از ۲۲برنامه، برنده نهایی این فصل معرفی و برنده جایزه نخست کودک شو خواهد شد.

لازم به ذکر است که کودک شو از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ و روزهای جمعه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود و شروع پخش قسمت‌های نهایی از روز جمعه ۱۱ مرداد ماه خواهد بود که در آن امیر تاجیک خواننده کشورمان نیز قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت خانواده مدیر روابط عمومی برنامه ریزی آسیب شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

محمد اله‌یاری؛ مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ذکر این نکته که ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند، گفت: ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تا پایان روز شنبه (اول اردیبهشت ۱۴۰۳) فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی»در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در خصوص متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی الحساب خواهد بود. بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

اله‌یاری افزود: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، درصورتیکه ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگز

دیگر خبرها

  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • علیزاده اولین طلای ایران را دشت کرد