Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای سبزوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی ۶ سارق را در شهرستان های سبزوار، مشهد و سرخس شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این سارقان احشام سرقت شده را برای فروش به سایر شهرستان های استان منتقل می کردند.
وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سبزوار با هماهنگی قضایی سارقان یاد شده را در مشهد و سرخس دستگیر کردند.

سرهنگ بیات مختاری افزود: متهمان در بازجویی های تخصصی و فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت احشام با همدستی ۱۴ نفر دیگر در سبزوار و سایر شهرستان های استان اعتراف کردند.
وی اظهار داشت: در این ارتباط ۲ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و تلاش پلیس برای دستگیری همدستان این متهمان ادامه دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۶۰۵۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پلیس آگاهی خراسان رضوی سرقت شناسایی و دستگیر فرمانده انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت ی ک دستگاه سواری پراید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: با اجرای طرح مهار، افزایش هدفمند گشت زنی‌های انتظامی، انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، مأموران پراید سرقت شده را که سارقان در یکی از منازل سطح شهر طبس مخفی کرده بودند و قصد داشته با استفاده از یک دستگاه کامیونت ایسوزو به تهران انتقال دهند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارقان دستگیر و خودرو مذکور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در این رابطه ۲ نفر سارق را دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از عملکرد سریع پلیس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو حتماً از وسایل بازدارنده و ضد سرقت استفاده کرده و پلیس را در برقراری امنیت مطلوب یاری کنند.

کد خبر 6081814

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد