Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قم بابیان این‌که بخش خصوصی علاقه به سرمایه‌گذاری در فرودگاه قم ندارد، گفت: هدف شهرداری کمک کردن به تکمیل و ساخت فرودگاه در شهر قم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، مرتضی سقائیان نژاد در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ای شهدای عملیات مرصاد، اظهار داشت: برای تعیین تکلیف ساخت فرودگاه در شهر قم جلسات مختلفی با حضور نمایندگان دولت، قوه قضائیه و مجلس تشکیل‌شده است و تصمیم‌گیری‌های مهمی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به واگذاری 300 هکتار از اراضی مجتمع گردشگری فرودگاه قم به شهرداری قم تصریح کرد: این واگذاری با نظر و موافقت دولت و قوه قضائیه بوده است و هیچ مشکل قانونی در این زمینه وجود ندارد.

سقائیان نژاد افزود: درواقع با پیگیری‌های صورت گرفته 300 هکتار به‌عنوان پشتوانه و امتیاز به شهرداری قم داده‌شده است.

وی بابیان این‌که بخش خصوصی علاقه‌ای به ورود به این پروژه ندارد، بیان داشت: برای این‌که شهر قم دارای فرودگاه شود نیاز است که شهرداری واردشده و در این پروژه سرمایه‌گذاری کند.

شهردار قم تصریح کرد: مجوزهای لازم برای فرودگاه در وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است و به نظر نمی‌آید در این زمینه مشکلی به وجود بیاید.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، گفت: ۱۳ پروژه با اعتبارات ملی در استان اردبیل سال جاری در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفته است. - اخبار استانها -

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: در آخرین روز سال و به دنبال پیگیری استاندار اردبیل و مساعدت سازمان برنامه و بودجه 800 میلیارد تومان اعتبار به صورت ملی و استانی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ این اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور اجرایی و عملیاتی می‌شود تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری 13 پروژه پیشران استان با تامین اعتبارات ملی باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: برای راه آهن اردبیل – میانه 210 میلیارد تومان و تونل دوم حیران 49 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته تا امسال شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه های مهم و حیاتی استان اردبیل باشیم.

شایقی گفت: برای توسعه بزرگراه‌های استان اعم از باند دوم مشگین شهر – سربند، اردبیل – مشگین شهر، سه راهی صحرا – رضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار و محور کلور – درام 160 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا در سال جدید شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح های بزرگراهی استان باشیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی روستایی و بیان کرد: برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی در سطح استان 15 میلیارد تومان و طرح آبرسانی به اردبیل نیز 21 میلیارد تومان اعتبار تزریق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • فرودگاه کیش، سومین فرودگاه پر تردد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • راه حل تازه عضو حزب موتلفه برای رسیدن به جهش تولید/ از دلال‌ها بیشتر مالیات بگیرید
  • برای تحقق شعار سال، باید مالیات‌های سنگین از دلالی و واسطه گری اخذ شود