Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@09:55:47 GMT

کشف ۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در اصفهان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۹۰۹۶

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ علی جعفری نژاد اظهار داشت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی، ماموران یگان امداد شهرستان خمینی شهرحین گشت زنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متوقف شده مقدار دو هزار لیتر بنزین قاچاق که در تانکری که عقب خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر بیان داشت: خودروی مورد نظر توقیف و سوخت قاچاق کشف شده تحویل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی این شهرستان شد.

وی از دستگیری راننده خودروی مورد نظر خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاچاق سوخت اصفهان بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی کاشان گفت: در اجرای تدبیر‌های پیشگیرانه برای مقابله با قاچاق کالا و سوخت، ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل یکی از جاده‌های منتهی به شهرستان کاشان به یک دستگاه تریلی حامل سوخت مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.
سرهنگ ایرج کاکاوند افزود: ماموران باهماهنگی مرجع قضایی به بازرسی از خودرو پرداخته و موفق شدند ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق که بدون هرگونه مدارک و مجوز قانونی برای حمل بود را کشف کنند.
وی، برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله سوخت کشف شده را ۹ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آذرشهر
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان