Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در رابطه با برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه توضیح داد: همزمان با حضور امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم روز نیروی دریایی ارتش روسیه در شهر سنت پترزبورگ، برخی از رسانه‌های داخلی با درک اشتباه و غلط از سخنان فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش دریایی مشترک بین دو کشور ایران و روسیه، اخبار غیر واقع و نادرستی مبنی بر برگزاری این رزمایش در خلیج فارس را در فضای رسانه‌ای منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی نیروی دریایی افزود: در همین راستا و با توجه به ملاقات و گفت وگوی صورت گرفته توسط امیر دریادار حسین خانزادی با فرمانده نیروی دریایی روسیه، ایران در تدارک برگزاری رزمایش بین دو نیروی دریای ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است که برنامه ریزی درباره آن جریان دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش که برای حضور در مراسم روز نیروی دریایی روسیه به سن پترزبورگ سفر کرده است، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اعلام کرد: رزمایش مشترک ایران و روسیه در محدوده شمال اقیانوس هند و دریای عمان برگزار می شود.

دریادار حسین خانزادی با بیان این که براساس توافق انجام شده با نیروی دریایی روسیه این رزمایش برگزار می‌شود،افزود: در خصوص برگزاری این رزمایش، دو کشور در منطقه اقیانوس هند و دریای عمان به توافق رسیده اند و امیدواریم تا پایان امسال این رزمایش برگزار شود.

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، بزودی جلسات هماهنگی و طرح ریزی این رزمایش آغاز خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیاتی بلند پایه نظامی به روسیه سفر کرده است، روز یکشنبه در مراسم روز نیروی دریایی روسیه در شهر سن پترزبورگ که با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برگزار شد، شرکت کرد.

دیدار با همتای روس از دیگر برنامه های فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر به روسیه بود ضمن اینکه دریادار خانزادی با همتایان خود از کشورهای جمهوری آذربایجان، برونئی، سریلانکا و فیلیپین نیز دیدار و تبادل نظر کرد.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تحلیف پوتین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، مراسم تحلیف رییس جمهور روسیه در ابتدای ماه مه برگزار می شود.

«آندری کلیشاس» رییس کمیته قانون اساسی و دولت در شورای فدراسیون روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که مراسم تحلیف «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه در ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

این سناتور روس همچنین گفت که اگر رئیس جمهور تمایل داشته باشد دومای دولتی می تواند تا ۸ مه نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی کند.

وی گفت که دوماً دولتی روسیه در ۶ مه به کار خود بازخواهد گشت و اگر رئیس جمهور صلاح بداند، دو روز بعد نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی می کند.

بر اساس قانون اساسی روسیه، دوره ریاست جمهوری این کشورشش سال است.

دولت روسیه در روز تحلیف رییس جمهور جدید منتخب استعفا می دهد و روند تشکیل دولت جدید آغاز می شود.

کد خبر 6086869

دیگر خبرها

  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات