Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@17:37:28 GMT

دو نظامي آمريکايي در افغانستان کشته شدند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۹۶۹۷

دو نظامي آمريکايي در افغانستان کشته شدند

خبرگزاری آریا- ارتش آمریکا و مسوولان محلی افغان کشته شدن دو نظامی آمریکایی را در تیراندازی یک سرباز ارتش در استان قندهار افغانستان تایید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا از کابل، ارتش آمریکا و مسوولان محلی افغان کشته شدن دو نظامی آمریکایی را در تیراندازی یک سرباز ارتش در استان قندهار افغانستان تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظامیان آمریکایی در افغانستان کشته شدن دو نظامی خود را در تیراندازی یک سرباز ارتش افغانستان در شهرستان «شاه ولی کوت» استان قندهار تایید کردند.
معاون سخنگوی فرماندهی ارتش در جنوب افغانستان نیز امروز اعلام کرد: دو نظامی آمریکایی در تیراندازی یک سرباز افغان کشته شدند.
وی افزود: سرباز مهاجم نیز در تیراندازی متقابل زخمی شد و اکنون در بیمارستان است اما برخی مسوولان محلی از کشته شدن سرباز افغان خبر داده اند.
مسوولان محلی افغان گفته اند این حمله زمانی روی داد که گروهی از نظامیان آمریکایی مشغول مشورت با نیروهای افغان بودند.
«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در تیراندازی سرباز وطن دوست افغان ، چهار نظامی آمریکایی کشته و دو نظامی دیگر زخمی شدند.
از آغاز سال جاری میلادی تاکنون دوازده نظامی آمریکایی در افغانستان کشته شدند. شمار تلفات نظامیان آمریکایی از سال 2001 میلادی تاکنون به بیش از دو هزار و سیصد نفر رسیده است و در این مدت بیست هزار نظامی دیگر آمریکایی زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نظامی آمریکایی افغانستان کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در جریان یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی دست‌کم ۲ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گفته می‌شود افراد زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هنوز جزییات بیشتری درباره عوامل و انگیزه وقوع این حادثه منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • مصائب یک سرلشگر ارتش
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا با ۱۸ کشته و زخمی + فیلم