Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:45:13 GMT

قربانی: تعویق لیگ تا آخر فصل به سپاهان ضربه می‌زند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۰۴۸۴

قربانی: تعویق لیگ تا آخر فصل به سپاهان ضربه می‌زند

مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید عدم برگزاری به موقع لیگ برای تیم هایی مثل سپاهان اصلا خوب نیست.

علی قربانی مهاجم تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در حاشیه تمرین طلایی پوشان در مجموع باغ فردوس اصفهان در رابطه با شرایط اردوی تیم در ترکیه گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. تمرینات بسیار خوبی داشتیم و 6 بازی دوستانه هم برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اینجا همه چیز خوب است و امیدوارم همینطور ادامه دار باشد.


قربانی در پاسخ به این سوال که بیشتر دوست دارد در کدام پست بازی کند، بیان کرد: شرایط خودم که خدا را شکر خوب است. آماده ام. پست تخصصی ام مهاجم نوک است ولی هر جا که امیرخان بخواهد بازی می کنم و امیدوارم مثمرثمر باشم.


مهاجم سابق استقلال تهران در مورد تعویق لیگ اضافه کرد: برای تیم هایی مثل ما که به موقع تمرینات را شروع کرده ایم، خیلی سخت است حفظ کردن شرایط بدنی. این واقعا به تیم هایی مثل ما تا آخر فصل ضربه می زند.

علی قربانی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی قربانی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • صدر جدول طلایی شد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر