Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلجوقی با اشاره به اینکه زنان نقشی فعال در تمامی عرصه‌ها دارند، گفت: خراسان رضوی جزو ۱۰ استان اول کشور در حوزه مدیریت زنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «فرشته سلجوقی» شامگاه(۸ مرداد) در سومین همایش تجلیل از زنان مدیر، شاخص و کارآفرین، اظهار داشت: به‌همت بالای زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف تبریک می‌گوییم و امیدواریم که در سال رونق تولید این پررنگ زنان که بزرگترین یاران و یاوران مردان هستند این نقش پررنگ ملموس‌تر از گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی افزود: در دوران جنگ تحریمی شرایط سخت‌تری به‌نسبت دوران جنگ تحمیلی داریم، در دوران دفاع مقدس زنان کلیدی‌ترین نقش را در پیروزی‌های حق علیه باطل داشتند و اکنون هم در مسیر گذر از جنگ تحریم نیز این گروه بسیار اثرگذار هستند.

 

وی با بیان اینکه جامعه به توامندی زنان هم باور داشته و هم نیاز دارد، خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه به‌دنبال حضور پررنگ‌تر نقش زنان در راه پویایی، تعالی و آبادانی جامعه هستیم و تا پایان سال ۹۷، ۱۷ درصد بدنه مدیرتی استان زنان بودند و به دنبال افزایش حضور این گروه در حوزه‌های ارشد مدیریتی استان هستیم.

 

سلجوقی گفت: معاونت زنان و امور خانواده رییس جمهور کارنامه‌ای از میزان و درصد حضور زنان در تمامی دستگاه‌های دولتی خواستار شده و خراسان رضوی در این رابطه جزو ۱۰ استان برتر کشور بوده و به‌دنبال آن هستیم که خود را به ۳ استان اول در این حوزه برسانیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه ها روزنامه مجلس مسجد اوقات فراغت خراسان جنوبي میراث فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زنان شاخص استانداری خراسان رضوی مشهد همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی ظهر سه شنبه در نشست خبری نوزدهمین آزمون سراسری اعطا مدارک تخصصی به حافظان قرآن کریم اظهار کردک در حال حاضر ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان وجود دارد و بیش از ۲۵۰۰ جلسه قرآن به صورت روزانه در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

مسؤول دارالقران اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نوزدهمین آزمون سراسری مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در سه رشته ۱۰ جز و ۲۰ جز و کل قرآن همزمان با سراسر کشور روز ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: اعطا مدرک تخصصی یکی از خدمات ویژه است که برای حافظان در نظر گرفته شده است و در این مرحله نوزدهمین آزمون برگزار خواهد شد.

رمضانی بیان کرد: حافظانی که اهتمام به حفظ قرآن داشته باشند برای ۱۰ جز مدرک دیپلم علوم قرآنی، ۲۰ جز مدرک لیسانس علوم قرانی و حفظ کل مدرک دکترا داده می‌شود.

خراسان رضوی دارالقران ایران است

مسؤول دارالقران اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه استان خراسان رضوی دارالقران ایران است، گفت: هیچ استانی این حجم از قاریان و حافظان را ندارد و در این آزمون با ۱۶۱۷ نفر ثبت نام رتبه اول را در کشور از نظر تعداد شرکت کننده داریم.

وی از افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی نسبت به سالهای گذشته خبر داد و افزود: آزمون در هفت حوزه تربت جام، سبزوار، نیشابور، کاشمر، خواف و مشهد در ۲ حوزه خواهران و برادران برگزار می‌شود که در سالهای قبل فقط یک حوزه در استان داشتیم.

رمضانی گفت: برای شرکت در آزمون تأمین هزینه‌های برگزاری از خود حفاظ مبلغی گرفته شود، ولی علی رغم این موضوع تعداد بیشماری شرکت کردند.

کد خبر 6086796

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • مبنای کار در مدیریت منابع آبی مشارکت تشکل‌های کشاورزی است
  • «چهره برتر خبر» سال خراسان شمالی معرفی شد
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌گذاری اتباع در خراسان رضوی