Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@06:02:02 GMT

نمایشگاه بین المللی قلب صنعت ساختمان ایران است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۲۷۰۹

نمایشگاه بین المللی قلب صنعت ساختمان ایران است

نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز نمایشگاه بین المللی ایران را قلب صنعت ساختمان کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «صمد حسن زاده» در گفت و گو با روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران گفت: تمام نمایشگاه ها جایگاه بزرگی برای معرفی صنایع به مردم هستند. 

 

نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اشاره کرد و افزود: امسال فصای نمایشگاه به گونه ای است که رشد چشمگیر تولیدات داخلی صنعت ساختمان را به رخ می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرعامل شرکت کاشی تبریز یادآور شد: سال گذشته همه محصولاتی که امروز در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان رونمایی شده اند از خارج از کشور وارد شده بودند اما امسال همه آن ها تولید داخل هستند.

 

حسن زاده نقش برگزاری نمایشگاه در این صنعت را معرفی بهتر تولیدات داخلی به شهروندان ایرانی و کشورهای خارجی دانست و تصریح کرد: امروز نمایشگاه بین المللی قلب صنعت ساختمان در ایران است.

 

وی در ادامه به فرصت ایجاد شده برای صادرات بیشتر تولیدات داخلی ایران اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش قیمت دلار در ایران قیمت محصولات ایرانی در دنیا بسیار کمتر از محصولات رقابتی شان ارائه می شوند و فرصت فروش و صادرات بیشتری دارند.

 

نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت خرید کالای ایرانی، گفت: این نمایشگاه نیز برای شناخت بهتر مردم از سطح کیفیت کالاهای ایرانی راه اندازی شده است.

 

وی تاکید کرد: امسال نمایشگاه ساختمان بسیار در سطح عالی و در حد شان جمهوری اسلامی ایران برگزار شده که مایه مباهات صنعتگران ساختمان است./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه ها مجلس روزنامه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد حج خبرگزاری شبستان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ره استاندار خراسان جنوبی مسجد نمایشگاه های بین المللی صنعت ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳۰ میلیون دلار سهم ایران از بازار جهانی محصولات آرایشی و بهداشتی
  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • ماجرای شلیک پدافند در تبریز چه بود؟ / روایت مقامات رسمی درباره صداهای شنیده شده در اصفهان و تبریز
  • صنعت نفت ایران بالاترین ارزش افزوده را دارد/ علت جذب سرمایه خارجی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران