Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@08:49:14 GMT

بهترین سفر با تور استانبول

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۳۰۵۳

بهترین سفر با تور استانبول

اما تور استانبول ترکیه ارزان را از کجا تهیه کنیم ؟

اما اگر با تور سفر کنید نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید بلکه اوقات خوش و بی دردسری را سپری می کنید. دیگر نگران تامین محل اقامت، تهیه بلیط رفت و برگشت و یا هزینه های غذا نیستید. تور استانبول یکی از بهترین تور هایی است که هر کسی آن را یکبار تجربه کند، دوست دارد باز هم به این شهر زیبا و دیدنی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به بهترین مکان های دیدنی و تفریحی در تور استانبول می پردازیم:

بهترین مکان های دیدنی و تفریحی تور استانبول

استانبول مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه است. اما خوشبختانه یکی از ارزان ترین تور های ترکیه است. با وجود اینکه مملو از مکان های تاریخی است و در تابستان جشنواره های تابستانی و تفریحی زیادی برگزار می کند. اما مکان های دیدنی در تور استانبول کجاست؟  اگر به دنبال تور آنتالیا تابستان 98 هستید هم می توانید از پیشنهادات جذاب دلارام سیر استفاده کنید.

تنگه بسفراستانبول -  Bosphorus

تنگه بسفر را نمی توان نادیده گرفت، این تنگه در شمال ترکیه واقع است که دارای سواحل و طبیعیت بکر و دست نخورده ای است. در واقع نقطه واصل بین دو قاره است که دریای سیاه ره به دریای مرمر وصل می کند. به همین خاطر توریست های زیادی از این تنگه دیدن می کنند. برای جذابیت این منطقه رستوران های زیاد با تنوع غذایی بالایی ساخته اند که درون آن ها می توانید این تنگه را مشاهده کرده و به غذا خوردن مشغول شوید. در واقع منظره جذاب این رستوران ها باعث رونق آن ها شده است.

کاخ های معروف اطراف تنگه بسفر

استانبول شهر تاریخی است، پس انتظار می رود که کاخ های زیادی با معماری های اصیل در آن جا به چشم بخورد. اطراف تنگه بسفر کاخ های زیادی همراه با باغچه های طبیعی وجود دارند که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. کاخ چراغان و دولما باغچه، ویلاها، خانه موزه زکی پاشا، مسجد زیبای اورتاکوی و قلعه های سنگی همگی در نزدیکی تنگه بسفر قرار دارند.

تمامی این کاخ ها ساعت بازدید دارند و برای ورود به آنجا حتما باید بلیط تهیه کنید.

مسجد آبی

مسجد آبی یا مسجد سلطان محمد از دیگر جاذبه های مذهبی استانبول است. از جذابیت های این مسجد می توان به معماری بی‌ نظیر و ترکیب رنگ‌ ها، کاشی های آبی رنگ و آیات قرآنی در نمای این ساختمان اشاره کرد. این مسجد دارای شش مناره است که از دور جلوه ای خیره کننده به شهر داده است. گذشته از این طراحی گند به شکل آبشاری یکی دیگر از خلاقیت های معماران این مسجد بوده.

دلارام سیر قدیمی ترین کارگزار تور استانبول

مجموعه توریستی دلارام سیر از قدیمی ترین کارگزاران تور ترکیه در ایران است که با کادر مجرب و متخصص خود همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. تخصص اصلی این مجموعه انواع تور های توریستی، گردشگری و تجاری به این کشور است که پکیج های متنوعی با انوع خدمات را فرآهم کرده است. یکی از مزیت های بزرگ دلارام سیر، داشتن انواع پکیج ها با قیمت های متفاوت است، به طوریکه با کم ترین قیمت هم می توانید یک سفر راحت و خوش را در هر شهری از ترکیه که بخواهید تجربه کنید. اگر می خواهید تابستان خود را در استانبول بگذرانید، هنوز دیر نشده است! دلارام سیر در تمامی زمان های سال تور استانبول را برگزار می کند. برای مشاهده آخرین قیمت ها و انواع خدماتی که مجموعه توریستی دلارام سیر ارائه می کند می توانید به وب سایت آن مراجعه کرده و همانجا به صورت آنلاین تور مورد نظر خود را رزرو کنید. https://dtour.ir/

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، حسین عباس نژاد افزود: این دریانورد یکی از خدمه شناور توقیفی تحت پرچم پرتقال با ملیت کشور هندوستان بود که پس از انجام فرآیند حقوق بین‌المللی دریایی به کنسولگری این کشور تحویل شد تا مقدمات بازگشت وی به کشورش فراهم شود.

عباس نژاد گفت: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران پایبندی به کنوانسیون‌های بین المللی حقوق دریایی و همچنین منشور اخلاقی و انسانی منبعث از دین مبین اسلام را وظیفه دینی خود می‌داند لذا پس از هماهنگی صورت گرفته با وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور هندوستان این اقدام صورت گرفت.

بیشتر بخوانید؛ توقیف شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس

کشتی کانتینری به نام MCS Aries با پرچم کشور پرتقال روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، توسط نیرو‌های ویژه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز توقیف شد.

دیگر خبرها

  • لحظه زلزله مهیب ترکیه؛ کنده شدن مناره مسجد
  • کنده شدن مناره مسجد پس از زلزله نسبتا شدید جدید در ترکیه | تصویر
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • بهترین راه توقف تنش در منطقه، پایان دادن به جنگ در غزه است
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • بازدید از معروف‌ترین مساجد جهان اسلام با دوچرخه