Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۲۹ جامی از دستگیری چهار نفر در رابطه با خرید و فروش دوچرخه‌های سرقتی در سایت خرید و فروش اینترنتی کالا خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدتی پیش اخباری به کلانتری واصل می‌شد که نشان از حضور چهار نفر در خانه‌ای مجردی داشت و بنابر این گزارشات رسیده، مستاجران خان مبادرت به خرید و فروش اموال سرقتی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه تیم عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با تایید موضوع، مقام محترم قضائی نیز در جریان ماجرا قرار گرفت که حسب دستور، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار داده شد.
روز یکشنبه هفته جاری زمانیکه ماموران برای انجام عملیات غافلگیرانه در ساختمان مورد نظر حضور یافته بودند، موفق به دستگیری هر چهار متهم در محل شدند که در ادامه ۱۹ دستگاه دوچرخه سرقتی نیز از محل کشف و ضبط شد.
متهمان به کلانتری دلالت داده شدند و در این محل عنوان داشتند همگی سابقه دار می‌باشند که از مدت‌ها پیش مبادرت به سرقت و فروش دوچرخه از طریق یکی از سایت‌های خرید و فروش اینترنتی کالا کرده اند.
یکی از متهمان نیز مدعی بود هر روز یک نفر از آن‌ها در خانه مجردی حضور می‌یافت تا همسایه‌ها به ماجرا مشکوک نشوند و از طرفی اموال سرقتی را نیز در محل‌های دیگری به خریداران تحویل می‌دادند.
سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند در انتها با اعلام این خبر بیان داشت: به شهروندان توصیه می‌شود حتما دوچرخه‌های خود را در پارکینگ قرار بدهند و این وسیله را با استفاده از وسایل ایمنی به جایی قفل و زنجیر کنند تا سارقان به راحتی نتوانند آن‌ها را سرقت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سایت اینترنتی سارقان دستگیری متهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ملک حسین چگنی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان دلیجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: مأموران موفق شدند چهار نفر از سارقان احشام که در حال تردد با یک دستگاه خودرو بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های دلیجان، ساوه، خمین، شازند، تفرش و استان قم اعتراف کردند و بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ چگنی در انتها با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و شیوه‌های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!